کد خبر: ۲۸۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 25 August 2016
تابناک / فرماندار رشت گفت: 708 میلیارد تومان طرح عام‌المنفعه طی هفته دولت جاری در رشت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدعیسی مهدوی ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: اعضای شورای شهرستان رشت کمک حال اعضای شوراهای شهر هستند.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه کشور به نفع شوراها و شهرداری‌هاست، افزود: اعضای شورا قبل از اعتراض به برخی از لوایح برنامه ششم با نمایندگان مجلس نشست داشته باشند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در آغازین روزهای فعالیت خود با مشکلات متعددی مواجه بود، تصریح کرد: در آن موقعیت زمانی به لحاظ بین‌الملل و روابط خارجی مشکلات متعددی وجود داشت و بیشتر کشورها به نوعی ایران هراسی داشتند.

مهدوی ادامه داد: به دلیل نوع نگاهی که به موضوعات هسته‌ای ایران وجود داشت، تحریم‌های متعددی علیه ایران اعمال شده بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کنار رهبری آگاه توانستند حق هسته‌ای خود را به اثبات برسانند، یادآور شد: در روند مذاکرات به نتایج مطلوبی دست یافتیم و اکنون شرایط کشور به لحاظ تثبیت مسائل اقتصادی و امیددهی به آینده بسیار مطلوب است.

فرماندار رشت فعالیت‌های عمرانی دولت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اقدام‌ات خوبی در بخش گازرسانی انجام شده و اکنون 97 درصد روستاهای گیلان گازدار هستند و 300 کیلومتر معابر روستایی و بین‌روستایی استان آسفالت شده است.

وی بحث قیر یارانه‌ای را از اقدام‌های خوب دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: دولت‌ها ابزار اجرایی نظام هستند و در سه سال گذشته بیش از یک‌هزار و 200 طرح با اعتبار دوهزار میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری رسیده است.

مهدوی از افتتاح 251 طرح با اعتبار 708 میلیارد تومان در هفته جاری در رشت خبر داد و یادآور شد: از این تعداد تعداد 17 طرح مربوط به بخش‌خصوصی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار