کد خبر: ۲۸۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 25 August 2016
تابناک / معاون برنامه ریزی ، پژوهش و توسعه شهرداری رشت با تاکید بر تعامل بین کلانشهرها برای رسیدن به توسعه گفت: سیاست گذاری شهرداری رشت، انسان محور و فرهنگ محور است.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان ، محمدرضا شیرزاد درحاشیه هجدهمین نشست معاونان و مدیران برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلانشهرهای کشور  که در رشت به مدت دو رو در حال برگزاریست با اشاره به اهمیت هم اندیشی درباره نظام جامع مدیریت شهری اظهار کرد: مجموعه نقطه نظراتی که باید برای رسیدن به نظام جامع مدیریت واحد و یکپارچه مدیریت شهری اندیشیده و به وزرات کشور ارائه شود در گردهمایی های هم اندیشی معاونان و مدیران برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلانشهرهای کشور به اجماع می رسد و این مهم در اجلاس رشت به نتیجه نهایی خواهد رسید.

وی غنای مدیریت شهری رشت طی یکصد سال اخیر را یادآور شد و افزود: طی بیش از یکصد سال اخیر، مدیریت شهری رشت تجارب زیادی را به دست آورده است که می تواند در مسیر رسیدن به توسعه رشت مورد استفاده قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی ، پژوهش و توسعه شهرداری رشت عملکرد کنونی شهرداری مرکز استان گیلان را مورد تایید دستگاه های کلان کشور اعلام و بیان کرد: اجرای پیاده راه فرهنگی در بافت مرکزی شهر و تصویب طرح های بازآفرینی شهر در وزارت راه و شهرسازی از جمله اقداماتی است که برای توسعه شهر رشت اجرایی شده و نظر شهروندان و مسئولان را جلب کرده است.

شیرزاد اجرای سیاست گذاری های شهرداری برای آزادسازی حرائم رودخانه های شهر به همراه تعیین ۱۲ ناحیه توسعه فضای عمومی شهر را در راستای توسعه رشت دانست و گفت: سیاست شهرداری رشت فرهنگ محور و انسان محور است.

وی تاکید کرد: توسعه رشت با تعامل و مشارکت شهروندان و همکاری و هم اندیشی با شهرداری های کلانشهرهای کشور رقم می خورد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار