تابناک / سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه منطقه بام سبز چشم و چراغ شهر لاهیجان است، گفت:پرداختن به امور فرهنگی می بایست از اولویت های مدیریت شهری و دولت باشد.
کد خبر: ۲۸۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 25 August 2016
تابناک / سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه منطقه بام سبز چشم و چراغ شهر لاهیجان است، گفت:پرداختن به امور فرهنگی می بایست از اولویت های مدیریت شهری و دولت باشد.

ابراهیم مهربان در نشست مشترک شورای اسلامی شهر با فرماندار لاهیجان اظهار کرد:شورای اسلامی شهر لاهیجان با توجه به حضور افراد با تجربه در شورا کمترین حاشیه ها را تاکنون داشته است و خوشبختانه شهردار لاهیجان نیز علاوه بر صداقت از تجربه و تخصص لازم برخوردار است .

وی با اشاره به محل دفن زباله در روستای تموشل افزود:هم اکنون چندین شهر، زباله های خود را به این محل انتقال می دهند و علیرغم پیگیری های بعمل آمده در خصوص زباله سوز، متأسفانه بدلیل مشکلات موجود این امر محقق نگردید و اخیراً اداره محیط زیست شکوائیه ای علیه شهرداری ارائه کرده است که این قبیل امور از ناحیه اداراتی که هر دو اداره خدمات رسان محسوب می شوند زیبنده نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نشت لوله آب در 3 نقطه سطح شهر که از سال گذشته تاکنون ادامه داشته را از موارد کم کاری امور آبفا اعلام کرد و افزود:متأسفانه امور آبفا عملکرد خوبی در زمینه ارائه خدمات به شهروندان ندارد.

وی با اشاره به مشکل ساماندهی کسبه بام سبز یادآور شد: منطقه بام سبز چشم و چراغ شهر لاهیجان است و علیرغم طرح این موضوع در جلسه شورای تأمین تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

مهربان در ادامه سخنان خود گفت:پرداختن به امور فرهنگی می بایست از اولویت های مدیریت شهری و دولت باشد، وقتی شاهدیم که افتخار آفرینی قهرمانان ما دل میلیون ها ایرانی را شاد می کند، باید این موارد برجسته شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: وظیفه ما بسترسازی برای نسل آینده است، هزینه برای پرداختن به این امور وزیر مجموعه های فرهنگی از جمله ورزش ، هنر و ... باید از اولویت ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار