کد خبر: ۲۸۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵ 24 August 2016
تابناک / فرماندار لاهيجان گفت: امسال 155پروژه با اعتباري بالغ بر 48 ميليارد تومان در هفته دولت در لاهيجان افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت که در اين راستا 722 فرصت شغلي بوجود آمده است.

سيد محمد احمدي در نشست هم‌انديشي با روابط عمومي ادارات به مناسبت آغاز برنامه‌هاي هفته دولت در شهرستان لاهيجان، اظهار کرد: روابط عمومي‌ها بايد تلاش کنند عملکرد سازمان‌ها و ادارات خود را در ارتباطي قوي با رسانه‌هاي گروهي، تبيين و ارائه کنند و با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.وي با اشاره به لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي رسانه‌اي در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر مديري رسانه‌گريز است، بايد در عملکرد خود تشکيک کند.

فرماندار لاهيجان به ظرفيت‌هاي بالاي اين شهرستان و ضرورت بيان آنها تاکيد و اضافه کرد: خلاء روابط عمومي‌ها در لاهيجان کاملا حس مي‌شود، زيرا تصويري که از روابط عمومي‌ها در اين شهرستان وجود دارد، منسوخ شده و قديمي است.

احمدي ادامه داد: روابط عمومي‌ها بايد خود را مجهز و روزآمد کنند تا بتوانند از پويايي لازم برخوردار باشند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: در سطوح ملي و استاني از شهرستان لاهيجان انتظار بيشتري وجود دارد و روابط عمومي‌ها مي‌توانند نقش مهمي در معرفي اين ظرفيت‌ها و برآورده کردن انتظارات داشته باشند.

وي با بيان اينکه روابط عمومي‌ها با فراگيري و آموزش شيوه‌هاي نوين، مي‌توانند بازوان خوبي براي مديران و بخش هاي اجرايي باشند، گفت: نگاه روابط عمومي‌ها بايد علمي، فني و رو به جلو باشد و مواردي که در آينده ممکن است سازمان را با چالش مواجه کند، به‌ موقع پيش‌بيني نمايند.

احمدي به دفاع از عملکرد دولت پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت تدبير و اميد در طول سه سال گذشته کارهاي خوبي انجام داده که از جمله آنها اجراي برجام، پايين آوردن نرخ تورم، ارتباط با کشورهاي بزرگ صنعتي، توسعه سياسي در ابعاد داخلي و خارجي و... است. امسال نيز 155پروژه با اعتباري بالغ بر 48 ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت که در اين راستا 722 فرصت شغلي بوجود آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار