دو خبرنامه تابناک ؛
تابناک / جبار کوچکی‌نژاد، عضو جبهه پایداری و نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به سفر پنجشنبه معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به گیلان،‌ گفت: نمایندگان مجلس به شدت از ورود رئیس سازمان محیط زیست به گیلان گله‌مند هستند.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 23 August 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود
 
 
صحبت های امروز کوچکی نژاد درباره سفر ابتکار به گیلان
 
 
تابناک / جبار کوچکی‌نژاد، عضو جبهه پایداری و نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به سفر پنجشنبه معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به گیلان،‌ گفت: نمایندگان مجلس به شدت از ورود رئیس سازمان محیط زیست به گیلان گله‌مند هستند.

به گزارش فارس، وی اظهار داشت: رئیس سازمان محیط زیست بسیاری از پروژه‌های زیست‌محیطی استان گیلان را تعطیل و تعداد زیادی از کارگران را بیکار کرده است.

کوچکی‌نژاد گفت: رئیس سازمان محیط زیست کار اساسی خود از جمله ساماندهی زباله را پیگیری نمی‌کند و به کارهای فرعی می‌پردازد. وی تصریح کرد: خانم ابتکار بیشتر به پروژه‌های عمرانی پرداخته و این موجب شده است که نمایندگان از ایشان ناراضی باشند.

نائب‌رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: نمایندگان استان گیلان از رئیس سازمان محیط زیست خواسته‌اند که در این استان حضور پیدا نکند چرا که در صورت سفر به گیلان احتمالا شاهد درگیری‌هایی خواهیم بود. از این رو استاندار گیلان نیز به ایشان پیام داده است که در استان حضور پیدا نکند.
 
 
 
 
 
 ناگفته های مدیرعامل ملوان در مورد دربی گیلان
 
 
تابناک / مسعود رضاییان درباره دربی حساس هفته آینده تیم‌های ملوان و سپیدرود که با میزبانی ملوان همراه است، اظهار داشت: این دیدار هم برای سپیدرود رشت که در 3 هفته ابتدایی خوب نتیجه گرفت و هم برای تیم ملوان که با یک ظاهر جدید پا به مسابقات گذاشته و تا الان نتایج بدی نگرفته، مهم است اما برای هواداران ملوان که همیشه دوست دارند نتایج خوب تیمشان را ببینند، اهمیت خاصی دارد.

وی ادامه داد: هم آنها قرار است بیایند و نبازند و هم ملوان تلاش بسیار زیادی را خواهد داشت تا برنده این دیدار باشد و هواداران پر شورش را شاد کند بنابراین حس می‌کنم که این بازی از جمله بازی‌هایی باشد که ارزش دیدن را دارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد تیم امسال ملوان که راهی مسابقات شد، تصریح کرد: ما امسال تیم متحول شده‌ای را دراختیار داریم که نسبت به سال گذشته هم از لحاظ کادر فنی و هم از نظر بازیکنان متفاوت است. نتایجی که تا به الان کسب کرده برای تیمی که دیر شروع کرده و دوره بدنسازی نداشته و در بلاتکلیفی لیگ یک و لیگ برتر بود، نتایج قانع‌کننده بوده اما از نظر خود ما و بازیکنان و کادر فنی و هواداران انتظار بیشتری داریم و می‌خواهیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.

رضاییان درباره افزایش انگیزه بازیکنان در این دیدار گفت: ما در چارچوب پاداش‌ها به شکل خاص خودش عمل می‌کنیم ولی درباره این بازی باید بگویم که این دیدار به صورت خودجوش، انگیزه کافی را به همراه دارد و ازجمله دیدارهایی است که نیاز به عامل انگیزشی از بیرون ندارد.

وی درباره تحرکاتی که هواداران دو تیم در فضای مجازی به جهت انجام یک دیدار بدون حاشیه داشته‌اند، گفت: در همه دربی‌های دنیا و ایران، نتایج یا برد یا باخت یا مساوی بوده و بعدها از یاد رفته‌اند اما موضوعی که می‌تواند نقطه عطف و تحول تاریخی باشد آن تحول فرهنگی است که در این مسابقه دیده می‌شودو ماندگاری و اثر رفتار تماشاگران از خود دربی بیشتر در ذهن همه خواهد ماند، مگر اینکه نتیجه خارق‌العاده‌ای اتفاق بیفتد که در ذهن‌ها باقی بماند.

مدیرعامل باشگاه ملوان تأکید کرد: این ارزش گذاشتن برای تیم و هواداران رقیب می‌تواند شروعی برای آغاز یک تحول فرهنگی بین دو باشگاهی باشد که می‌خواهند دست به دست هم بدهند و از این پس برای تمام امتیازهایی که چه برای سپیدرود پیش‌بینی کرد و چه برای ملوان، تلاش کنند و چه اتفاقی بهتر از این که هر دو تیم ملوان و سپیدرود با هم به لیگ برتر صعود کنند و شیرینی یک چنین کار گروهی چندین برابر است. ما برای این بازی هماهنگی لازم و جلساتی را ترتیب خواهیم داد و مدیران فرهنگی دو باشگاه با هم نشست‌هایی را خواهند داشت تا شرایطی به‌وجود بیاوریم که برای همیشه اختلافات قدیمی را به فراموشی بسپاریم و یک داستان جدید وفاق همدلی را کلید بزنیم.

رضاییان ادامه داد: ما (ملوان و سپیدرود) به جای اینکه جایگزین هم باشیم، اگر مکمل و پشت به پشت هم باشیم، شک نکنید که موفق‌تر خواهیم بود. اگر در بازی که ما خارج از خانه داریم، هواداران ما به تشویق تیم سپیدرود بروند و بالعکس، اتفاقی باورنکردنی می‌افتد و به جای اینکه جزیره‌ای عمل کنیم به مجموعه جزایری تبدیل می‌شویم که هیچ تیمی نمی‌تواند از رشت و انزلی امتیاز بگیرد و در اینجا به داستان دو کاج اشاره می‌کنم که در کنار جاده‌ای کنار هم بودند و وقتی نتوانستند همدیگر را تحمل کنند یکی از آنها بر روی سیم تلگراف افتاد و وقتی فردا مأموران تلگراف آمدند علاوه بر آن کاجی که بر روی سیم افتاده بود ، آن کاج سرپا را هم قطع کردند تا دوباره این اتفاق نیفتد.

وی تاکید کرد: می‌خواهم این را بگویم که بعضی تعارضات و اختلاف‌ها نه تنها سازنده نیستند بلکه بازدارنده هستند و باعث می‌شوند تا هر دو طرف این تعارض و تضاد دچار زیان شوند و اگر در کنار همدیگر باشیم سال‌ها رشد خواهیم کرد و این جدایی که سال‌ها وجود داشته به نفع هیچ یک نیست و ما می‌خواهیم درکنار یکدیگر بودن را تجربه کنیم.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار