کد خبر: ۲۸۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 23 August 2016
تابناک / فرماندار رشت با بیان اینکه دردولت تدبیرو امید یک هزار و ۲۰۰پروژه در شهرستان رشت به بهره بهره برداری رسیدگفت: همزمان باهفته دولت ۲۵۱پروژه در بخش های مختلف عمرانی در شهرستان رشت افتتاح می شود.

 سید عیسی مهدوی، فرماندار رشت امروز(۳ شهریور) در مراسم افتتاحیه پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه غرب شهر رشت در محله سیاه اسطلخ اظهار کرد:  دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی مدون توسعه جامعه را فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه در سه ساله اخیر با روی کار آمدن دولت یازدهم یک هزار و 200پروژه در شهرستان رشت با اعتباری بالغ بر200هزارمیلیارد تومان به بهره برداری رسید گفت: خدمات دولت تدبیر و امید بسیار ارزشمند بوده و رفاه جامعه را با وجود مشکلات اقتصادی فراهم کرد.

 

مهدوی از افتتاح 251پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت خبرداد و افزود: در طی هفته دولت هفت پروژه گلنگ زنی و 244پروژه قابل بهره برداری است که ازاین تعداد پروژه ها 227پروژه مربوط به بخش دولتی و 17طرح بخش خصوصی است.

 

وی اضافه کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 807میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی شهرستان رشت در قالب طرح های گاز، آب، فاضلاب، بهداشت و درمان و کشاورزی و..... به بهره برداری می رسد.

 

مهدوی خاطر نشان کرد: 142پروژه عمرانی شهری و روستایی در این مدت در شهر رشت با اعتباری بالغ بر97میلیارد و 62میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی در ادامه تصریح کرد: 16طرح آب رسانی در شهرستان رشت با بیش از 14میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

فرماندار رشت اذعان کرد: با بهره برداری و راه اندازی پروژه های هفته دولت در شهرستان رشت برای 570نفر به طور مستقیم و دائم وارد شغل ایجاد می شود.

 

وی ادامه داد: برای یک هزار و 260نفر به صورت دائم گشایش طرح های هفته دولت در شهرستان رشت اشتغال ایجاد شده است.

 

مهدوی اظهار کرد: توجه به بخش خصوصی و ایجاد فضای سرمایه گذاری زمینه توسعه اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

 

فرماندار رشت خاطر نشان کرد:پروژه های متنوع و مختلفی جهت کسب و کار و پیشرفت عمران شهرستان رشت در دست اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار