کد خبر: ۲۸۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 23 August 2016
تابناک / مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالای تولید داخل گفت: اگر مسئولین محترم برای پروژه های عمرانی از محصول سیمان داخل استان استفاده کنند مصداق بارز عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، مهندس نجفی، مدیرعامل شرکت سیمان خزر امروز در مراسم یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار که در نمازخانه شرکت سیمان خزر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امنیت و استقلال کشور به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه مطالعه سیره شهدا بر ما لازم است، افزود: امنیت موجود در چارچوب مملکت اسلامی حاصل خون شهدا، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح است.

نجفی با بیان اینکه افتخار می کنیم که پنج تن از همکاران ما در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام به فیض شهادت نائل آمدند، گفت: اگر اکنون در امنیت کامل مشغول به فعالیت اقتصادی هستیم، به سبب از خودگذشتگی و ایثار شهدای گرانقدر اسلام است.

مدیرعامل سیمان خزر در خصوص فعالیت این کارخانه، تصریح کرد: به دلیل تحریم های ناجوانمردانه فعالیت های عمرانی کم شده و متاسفانه رقابت منفی بین شرکت های سیمانی جهت افزایش نقدینگی، زیاد شده است.

نجفی ادامه داد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده میطلبد که مردم و مسئولین هم با همدلی در جهت تحقق این امر همکاری کنند تا شرایط بد اقتصادی حاکم در جامعه را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالای تولید داخل، بیان کرد: باتوجه به اینکه سیمان خزر یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان است اما اکنون در استان با مشکل فروش مواجه هستیم. اگر مسئولین محترم برای پروژه های عمرانی از محصول سیمان داخل استان استفاده کنند مصداق بارز عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است .

وی اضافه کرد: اگر محصولات سیمان خزر در استان خریداری می شد لزومی نداشت خط تولید کلینکر 40 روز خاموش بماند.

نجفی تاکید کرد: عزیزان هم استانی صنعت استان خود را به بهای ناچیز نفروشند زیرا با این کار به بیکاری جوانان خود دامن می زنند و با خرید سیمان از استان های دیگر به تولید استان خود لطمه می زنند.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر بیان کرد: باید در سایه همدلی و همکاری و اقدام و عمل از بزرگترین صنایع استان خود حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در استان گیلان ماهانه 200 هزارتن مصرف سیمان داریم، با وجود دو کارخانه سیمانی که در استان وجود دارد فقط توانستیم در ماه صد هزار تن سیمان بفروشیم و صد هزار تن سیمان دیگر، از خارج استان خریداری شده است لذا از مسئولین دستگاه های اجرایی انتظار داریم صنعت خود را حمایت کنند.

وی تاکید کرد: اگر قبلا در سنگر جهاد دفاع می کردیم و شهادت را به جان می خریدیم، امروز هم در سنگر کار و تلاش باید کشور را احیا کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار