گزارش تابناک پس از گلایه های شجاع و استعفای مشاور فرماندار آستانه ؛
تابناک / اخیراشنیده ها از استعفای برخی از روسای ستاد دکتر روحانی از سمت مشاور فرماندار در اعتراض به وضعیت نابسامان مدیران در استان گیلان حکایت دارد.
کد خبر: ۲۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 23 August 2016
تابناک / اخیراشنیده ها از استعفای برخی از روسای ستاد دکتر روحانی از سمت مشاور فرماندار در اعتراض به وضعیت نابسامان مدیران در استان گیلان حکایت دارد.
 
به گزارش تابناک گیلان، در هفته ای که گذشت عبدالغفار شجاع در مصاحبه ای با تابناک گیلان از عدم همراهی و بی تفاوتی مدیران استان نسبت به برنامه های دولت یازدهم لب به گلایه گشود که متن کامل خبر را میتوانید در اینجا بخوانید.
 
پس از ان بود که زمزمه استعفای روسای ستادهای دکتر روحانی از جایگاه خود که اغلب نیز مشاوران بی مزد و مواجب میباشند شنیده شد که چندی پیش اولین استعفای مشاور فرماندار استانه در خروجی یک سایت نزدیک به دولت قرار گرفت.
 
استعفایی که از آن به عنوان کمک به دولت یاد شد!  ؛ مهدی کارگر مشاور مستعفی فرماندار استانه در قسمتی از مصاحبه خود دلیل استعفا را ،عدم تعامل و همکاری مسئولین در راستای اهداف و سیاستهای دولت تدبیر و امید عنوان نموده است.
 
نکته قابل توجه و حایز اهمیت آنست که برخی مدیرانی که با نام و برند اعتدال و با پرچم تدبیر و امید بر مسند ریاست تکیه زده اند امروز آنچنان غرق در جایگاه و نگران از دست دادن موقعیت شغلی خود هستند که به راحتی یاران و همراهان اصلی دولت را نادیده گرفته و گویی به عدم ماندگاری جاه و مقام معتقد نیستند!
 
هر چند از دولت تدبیر و امید و در راس آن ریاست محترم جمهور پس از گذشت بیش از سه سال انتظار سازماندهی بهتری نسبت به افراد پای کار و ستادی خود میرفت اما در بعد کوچکتر استاندار محترم گیلان بعنوان نماینده عالی دولت در استان باید برای این منظور فکری بیاندیشد !
 
کمتر از یکسال به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و این تشتت و چند گانگی در نگاه مدیران و عدم همسویی آنها با افرادی که واقعا از جان مایه گذاشتند و مسلما امروز حقشان بیش از این میباشد جایی بسی نگرانی است تا فرصت طلبان سر بزنگاه از شکاف ایجاد شده سوء استفاده نمایند !
 
حال با توجه به موج اعتراضات برپاشده توسط روسای ستاد دکتر روحانی که نزدیکترین افراد به دولت بشمار می ایند باید دید که چه کسی قصد دارد برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشد.آیا در توان استاندار گیلان است که مشکلات را مرتفع کند یا نهادهای فرادستی یا رییس جمهور محترم؟!!
 
 
تابناک اضافه میکند ؛ مهدی کارگر مشاور فرماندار سابق آستانه اشرفیه (اسماعیلیان) بوده است و پس از آمدن حیدری(فرماندار جدید) حکمی از سوی وی برای کارگر صادر نشده بود.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حيدري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
برادر عزيز. سلام . اميدوارم از سر صداقت مطلب بنويسيد. و پاسخگوي وجدان خود باشيد. اگر حيدري نه در دادگاه مطبوعات بلكه در دادگاه الهي از شما سوال كند كه آقاي كارگر به چه دليل و حكمي مشاور من بودند چه جوابي داريد؟ چرا فضاي سالم را تخريب مي كنيد؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سلام بلا نسبت آقای حیدری فرماندار فهیم آستانه وقتی استانداری هرکس و ناکسی را از روی بی فکری و یا تحت فشار دایی جان و عمو جان و خاله و غیره برای فرمانداری و مدیر کلی انتخاب میکنه چه توقعی دارید؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار