کد خبر: ۲۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 22 August 2016
تابناک - در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و در دربی گیلان ، تیم سپیدرود رشت میهمان تیم ملوان انزلی است .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه گفت: این دو تیم گیلانی در هفته چهارم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، به مصاف هم خواهند رفت.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس این مسابقه عصر جمعه هفته جاری پنجم مردادماه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود و تیم سپیدرود در این دیدار میهمان است.

وی اظهار کرد : امیدواریم که هر دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در این دیدار به دور از حاشیه ، یک بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند و بازی زیبایی را انجام دهند تا تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند .

وی ادامه داد : همچنین انتطار همگان این است که در این دربی که پس از دربی تهران مهمترین و حساس ترین دربی در کشور محسوب می شود ، طرفداران دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی با پرهیز از حاشیه ، فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : البته تیم فوتبال سپیدرود رشت برای انجام یک بازی هجومی و کسب هر سه امتیاز به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خواهد رفت تا همچنان جزو تیم های صدرجدولی قرار گیرد .

هم اکنون در جدول رده بندی و تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، نسبت به تیم های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل ، در مکان سوم جدول و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار