تابناک / شهردار بندر انزلی از 23 تغییر مدیریتی در راستای استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در این شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 16 August 2016
تابناک / شهردار بندر انزلی از 23 تغییر مدیریتی در راستای استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در این شهرداری خبر داد.

رضا پورشعبان ، با تأکید بر استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در شهرداری این شهر اظهار کرد: در مدت 30 ماه گذشته 23 تغییرات مدیریتی در بدنه شهرداری بندر انزلی انجام شده است.

وی، تغییرات مدیریتی را به منظور استفاده از نخبگان و فارغ‌التحصیلان با مسؤولیت مربوطه عنوان کرد و افزود: مسؤولیت شهرداری نواحی بندر انزلی به دو نفر از کارشناسان و مدیران با تجربه شهرداری که سال‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی شهرداری فعالیت داشتند، واگذار شده است.

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه تغییر مدیریت در این شهرداری نویدبخش چشم‌اندازی مطلوب به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر در «انزلی» و «غازیان» است، تصریح کرد: مسؤولیت امور اداری شهرداری بندر انزلی برای نخستین مرتبه به یک خانم با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی مدیریت واگذار شده است تا شاهد تحول اساسی در این بخش با نگاه مدیریت منابع انسانی باشیم.

پورشعبان از واگذاری مسؤولیت بازرسی انزلی و غازیان به دو نفر با مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت خبر داد و بیان کرد: تاکنون شش پست مدیریتی شهرداری بندر انزلی که نیاز به تخصص‌، تعهد و پشتکار دارد به بانوان واگذار شده است.

وی بر ارتقای سطح خدمات به شهروندان توسط شهرداری بندر انزلی تأکید کرد و گفت: در حوزه پسماند رتبه نخست تفکیک زباله از مبدأ را در استان کسب کردیم.

شهردار بندر انزلی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی تفکیک زباله از مبدأ در این شهر، خاطرنشان کرد: مشارکت 10 درصدی شهروندان در موضوع مذکور موجب شده یکی از فعال‌ترین شهرهای ایران با مدیریت شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی معرفی شویم.

پورشعبان به وضعیت کارخانه کمپوست بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: روزانه 160 تن زباله در کارخانه مذکور بازیافت می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه کمپوست بندر انزلی مجهز به جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا است، اظهار کرد: یک دستگاه پرس هیدرولیک برای فشرده کردن مواد دفنی در کارخانه مذکور نصب شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: شهرداری انزلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار