مسئول ستاد روحانی در گیلان به تابناک گفت ؛
تابناک / خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند ؛ اما جالب است بدانید مدیران فراوانی از زمان احمدی نژاد در دولت روحانی صاحب منصب اند.
کد خبر: ۲۷۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 15 August 2016
تابناک / خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند ؛ اما جالب است بدانید مدیران فراوانی از زمان احمدی نژاد در دولت روحانی صاحب منصب اند.

به گزارش تابناک گیلان،
اخیرا تاجیک یکی از فعالین مطرح جناح اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مدیران روحانی با وی همراهی نمی‌کنند و وی از نظر سیاسی در دولت تنها مانده است؟ ؛ اظهار کرد: برخی از این عده معتقدند روحانی با آنان همکاری نمی‌کند و شخصیتی قائم به خود یا قائم به فرد دارد ؛ حتی اگر بپذیریم (که می‌پذیریم) برخی از مدیران روحانی با وی همراهی و همسویی ندارند، باز باید به این موضوع توجه داشت که ایشان انتخاب کرده است و واضح و مبرهن است ایشان بیش از هر کسی مسئول انتخاب و چینش تیم مدیریتی خود است.

وی افزود: من معتقد به این ناهمراهی و نامهربانی( از سوی برخی از مدیران ایشان) هستم و سخت معتقدم که آقای روحانی برای حل این مشکل باید تدبیری بیندیشد. در ضمن ایشان باید نیم‌نگاهی هم به اطرافیان (تقریبا همه‌کاره‌ خود) که بر تنور این تنهایی می‌دمند یا هیزم‌بیار آنند، داشته باشند. منظورم کسانی است که بیش از شخصیت خود شخصیت شده‌اند و بیش از استعداد خود امکان یافته‌اند و بیش از حد و حدود خود در امور دخالت می‌کنند.


به گزارش تابناک گیلان، عبدالغفار شجاع ، مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 طی گفت و گو با تابناک اظهار کرد: با پایان گرفتن دوران ریاست جمهوری یک دولت و تغییر رئیس جمهور و آغاز دولت جدید همواره مدیران اجرایی زیادی با تشخیص و سلیقه فکری رئیس جمهور تغییر می کنند و مدیران همفکر و همسوتری جایگزین آنها می شوند.

شجاع تصریح کرد: اما در این میان همواره عده ای وجود دارند که با وجود جابه جایی دولت و تفاوت های فکری زیاد بین آنها همچنان در دولت جدیدتر حضور دارند، باوجود تفاوت های فکری و جناحی زیاد بین دولت محمود احمدی نژاد و حسن روحانی مدیران زیادی در سطوح مختلف دولت روحانی وجود دارند که این در سال منتهی به انتخابات آفت است.

این نماینده ادوار مجلس گفت: پس از موفقیت کاندیدای اتئلاف ملی یا دولت تدبیر و امید، بسیاری از مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... وارد عرصه سیاست شدند تا خواسته‌های خود را از دولت آینده به صورت‌های مختلف مطرح کنند ؛ اما چه مقدار از این خواسته ها توسط مدیران فعلی لااقل در گیلان دنبال شد برای همه جای سوال است!






وی افزود: پیروزی روحانی در انتخابات 96 برای برخی از مدیران ارشد در گیلان هیچ اهمیتی ندارد چراکه برای این ها چه فرقی می کند احمدی نژاد رییس جمهور شود یا روحانی!

شجاع در پایان خاطرنشان کرد: جنس 90 درصد مدیران استان نه اعتدال است و نه اصلاحات و متاسفانه نردبان کسانی شدیم که در خواب هم خودشان را در مجموعه استانداری و اداره کل نمی دیدند!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اقاي وحيد محمودي رئيس ستاد احمدي نژاد در چابكسر هفته پيش رئيس اموزش و پرورش چابكسر شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار