دو خبرنامه تابناک ؛
تابناک / حداقلی‌ترین کار این بود که از ما دعوت می‌‌کردند تا توضیحاتی را درباره کاندیداتوری خود مطرح می‌کردیم، این امر نشان می‌دهد که برخی کمیسیون‌ها در ارتباط با انتخاب ناظران قانون را رعایت نکردند لذا آقای پورابراهیمی باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۲۷۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 14 August 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


درگیری امروز نماینده رودسر و املش در مجلس


تابناک / حداقلی‌ترین کار این بود که از ما دعوت می‌‌کردند تا توضیحاتی را درباره کاندیداتوری خود مطرح می‌کردیم، این امر نشان می‌دهد که برخی کمیسیون‌ها در ارتباط با انتخاب ناظران قانون را رعایت نکردند لذا آقای پورابراهیمی باید پاسخگو باشد.

وزیر احمدی نژاد نسبت به عملکرد کمیسیون اقتصادی در معرفی کاندیداهای ناظری در شوراهای عالی و مجامع و هیأت‌ها انتقاد کرد که این انتقاد به درگیری لفظی انجامید.

به گزارش ایلنا، عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس و وزیر تعاون احمدی‌نژاد در نشست امروز در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به عملکرد کمیسیون اقتصادی در معرفی کاندیداهای ناظری در شوراهای عالی و مجامع و هیأت‌ها انتقاد کرد.

او افزود: در کمیسیون اقتصادی تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله خود بنده در شورای عالی بیمه درخواست کاندیداتوری داشتم، اما اصلا درخواست ما طرح نشده است.

عباسی ادامه داد: حداقلی‌ترین کار این بود که از ما دعوت می‌‌کردند تا توضیحاتی را درباره کاندیداتوری خود مطرح می‌کردیم، این امر نشان می‌دهد که برخی کمیسیون‌ها در ارتباط با انتخاب ناظران قانون را رعایت نکردند لذا آقای پورابراهیمی باید پاسخگو باشد.

دقایقی بعد پور ابراهیمی در پاسخ به عباسی گفت که بر اساس صورت جلسه عباسی دو بار برای عضویت در کمیسیون‌ها نامزد شده است که یک بار صفر رای و یک بار یک رای آورده است و رای لازم را برای حضور در کمیسیون را کسب نکرده است

این مسئله باعث درگیری لفظی بین عباسی و پورابراهیمی شد که دقایقی جو مجلس را منشنج کرد.





ماجرای دستگیری یک متهم در رودخانه!


تابناک /
فرار سارق لوازم خودرو از طریق رودخانه، دستگیری سارقان موتورسیکلت با ۷ فقره سرقت در لنگرود و کشف بیش از ۱۶۲ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق در آستارا از مهمترین اخبار حوادث استان گیلان است.

سرهنگ رحیم شعبانی از دستگیری سارق لوازم خودرو که در تصمیمی عجیب رودخانه را برای فرار انتخاب کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: در پی اعلام مرکز فوریت پلیسی 110 مبنی بر اعلام نیاز یک شهروند به حضور مامور انتظامی، گشت عملیاتی 110 کلانتری 15 بلافاصله در محل حاضر شد.

وی با بیان اینکه فرد 42 ساله اهل و ساکن رشت با حضور مامور انتظامی به وی اعلام کرد که فردی در حال سرقت لاستیک خودرو بود، گفت: سارق با دیدن من قصد فرار با خودروی پراید شخصی‌اش را داشت که به علت روشن نشدن خودرو به کوچه‌های اطراف گریخت.

این مقام انتظامی شهرستان رشت با تاکید براینکه ماموران پلیس با یقین بر اینکه فرد سارق هنوز از محل سرقت موفق به فرار نشده است، به بررسی محل پرداختند، یادآور شد: با بررسی ماموران انتظامی کلانتری 15، متهم که در کنار یک رودخانه حضور داشت در تصمیمی عجیب برای فرار خود را به داخل  می‌اندازد.

شعبانی با تصریح براینکه مامور انتظامی با شجاعت برای دستگیری فرد متهم، خود را به آب عمیق انداخت، افزود: مامور انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به دستگیری متهم درون آب این رودخانه شد.

وی با یادآروی اینکه مامور پلیس و متهم در حین دستگیری دچار جراحت شده بودند و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: سارق با کنترل پلیس در مرکز درمانی در حال درمان است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه این سارق 33 ساله اهل و ساکن شهر رشت بود، متذکرشد: در بررسی‌های صورت گرفته از سوابق این متهم مشخص شد که فرد مذکور دارای سابقه سرقت خودرو و لوازم خودرو است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار