کد خبر: ۲۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 14 August 2016
تابناک / جبار کوچکی نژاد در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در خصوص اتفاقات اخیر  این حوزه اظهار کرد: یکی از مهمترین بحث ها در حوزه رسانه بحث آموزشی است که دو نهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات این مهم را بر عهده دارند.

وی افزود: در چند هفته اخیر یکی از مسئولین استان اظهار نظری را در خصوص رسانه ها انجام داد که خانه مطبوعات در پی آن اقدام به منتشر کردن بیانیه ای نمود که به هیچ عنوان درخور این خانه نبود.

کوچکی نژاد تصریح کرد: بنده چون خودم را هم عضو خانه مطبوعات می دانم در آن زمان به خانه مطبوعات نصیحت کردم که بیشتر به سمت حمایت از مطبوعات گام بردارد و حتی اگر یک رسانه اشتباهی مرتکب شد، در جلسات داخلی خانه مطبوعات آن را حل کنید که اگر این حمایتها انجام شود به یقین حوزه خبرنگاران امن تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بنده خودم در برابر آن بیانیه و آن اظهار نظرها موضع گرفتم و معتقدم آن بیانیه از جایگاه خانه مطبوعات نبود، مطالبی که مطرح شده بود را دوستان اصلاح کردند و بناچار عقب نشینی کرده و در راستای حمایت از مطبوعات سخن راندند که اگر من مسئول، پیگیری نمی کردم شاید دیگران طور دیگری رفتار می کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در رابطه اوضاع اشتغال بسیار متاسفم که بگویم اگر ما نمیتوانیم کارهای اساسی انجام بدهیم لااقل واقعیتها را با مردم در میان بگذاریم، وضعیت اشتغال در استان ما بسیار اسفناک است.

وی گفت: امروز وقتی هیچ ساخت و سازی در این شهر اتفاق نمی افتد مسلما چندین هزار نفر از کار بیکار می شوند و این نشان می دهد که اشتغال در این استان شتاب در جهت ارتقا ندارد.

وی در پایان گفت: در خصوص قضیه برجام هیچ اتفاق مثبتی در کشور نیفتاد و تنها کاری که دولت تدبیر و امید انجام داد این بود که تمام تقصیرها را به گردن دولت قبلی بیاندازد، بنده وزیری را می شناسم که رقم دارایی اش از کل دارایی تمام کابینه قبلی نیز بیشتر است و باید ریشه این فساد خشکانده شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
فكر ميكنم بجاي براورد دارايي ديگران به وظيفه اصلي خود كه ابادي شهرمون هست بپردازيم بهترباشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار