کد خبر: ۲۷۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵ 12 August 2016
تابناک / امیر احمدی فرد در خصوص برگزاری جشنواره لاله های تالابی اظهار کرد: توسعه پایدار یعنی ما باید برای تمام امورات شهری برنامه ریزی داشته باشیم، برای نظافت شهری ، فضای سبز ، زیر ساخت‌های شهری  ، امور ورزشی و فرهنگی و ...

وی افزود: ما برای 5 روز شاد کردن مردم 300 میلیون  تومان هزینه میکنیم اما سه سال است  که سالن ستاد بحران شهرداری بخاطر 150 میلیون نیمه تمام رها شده است.

احمدی فرد اشاره کرد: خیلی از رشته های ورزشی بخاطر 3 میلیون تومان قادر نیستند در مسابقات کشوری شرکت کنند و خیلی از فیلم های مستند ما مانند فیلم مستند شادی سرخیل بخاطر 5 میلیون نومان بودجه ساخته نشدند.

وی ادامه داد: بخاطر یک میلیارد تومان، طرح و پروژه مهم GIS  و ممیزی املاک ابتر مانده و بخاطر 500 میلیون تومان چند سال است  که مردم شهر منتظر یک المان زیبا در مرکز شهر هستند و برای آسفالت معابر اصلی با کمبود نقدینگی مواجه هستیم                                          

احمدی فر در خصوص تاخیر پرداخت حقوق پرسنل  بیان کرد: حقوق و مزایای پرسنل شهرداری، گاها با دو ماه تاخیر پرداخت میشود ،شاد کردن دل مردم، در کنار  رسیدگی به موارد فوق کار بسیار پسندیده ای است اما نباید  برای برگزاری جشن و پذیرایی، دو ماه کل کارهای شهرداری را تعطیل کنیم و  نسبت به خدمات مطلوب شهری بی توجه باشیم .

وی تصریح کرد: باید برای بازگشایی معابر و حمل و نقل عمومی هم برنامه داشته باشیم ، اما شهرداری از اصل وظیفه خودش غافل شده است  چون مردم امروز در وهله اول از شهرداری خدمات مطلوب شهری را انتظار دارند.

عضو شورای شهر انزلی اذعان داشت: وقتی برج طاووس منطقه آزاد انزلی  آتش گرفت، آتش نشانان ما فاقد امکانات اولیه برای مهار آتش بودند و تامین امکانات اولیه ایشان باید در اولویت برنامه های شهرداری قرار بگیرد.

 وی در ادامه اظهار کرد: به هیچ وجه با برگزاری جشن و پذیرایی مخالف نیستم و کارگروه این جشنواره زحمات زیادی کشیدند و خودم دوبار به اتفاق خانواده از این جشنواره بازدید کردم و با توجه به استقبال خوب مردم از جشنواره های لاله تالابی میتوانستیم با ساختن کلیپ های کوتاه برای ارتقاء فرهنگ شهروندان شهرمان در خصوص تفکیک زباله از مبدا و نریختن زباله در دریا و تالاب استفاده بیشتری داشته  باشیم و امیدوارم خروجی این جشنواره منجر به احیای تالاب و نجات لاله های تالابی شود .

احمدی فرد افزود: کاش بانوی طبیعت کشورمان، خانم ابتکار را به این جشنواره دعوت میکردیم  تا از نزدیک نفس های آخر تالاب را  بشنوند و کاری برای نجات آن  انجام بدهند.

وی در خصوص تعطیلی یک ماهه شورای شهر گفت: در خصوص تعطیلی یک ماهه شورای شهر باید عرض کنم که طبق قانون هر سال یک ماه مرخصی برای اعضای شورا  با تصمیم شورا اتخاذ میشود و این موضوع کاملا قانونی است اما زمان این تعطیلی باید توسط اعضای شورا تعیین شود نه فقط رئیس شورا و موضوع تعطیلی به رای گیری گذاشته نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار