در پاسخ به گله روز گذشته کحالی از عدم حضور رسانه های منتقد در مراسم تجلیل از خبرنگاران ؛
تابناک / عصر روز گذشته خبرنگاران لنگرودی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۷۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 09 August 2016
تابناک / عصر روز گذشته خبرنگاران لنگرودی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود مورد تجلیل قرار گرفتند.




به گزارش تابناک گیلان، رضا کحالی شهردار لنگرود ضمن تبریک روز خبرنگار ، با ابراز گله از عدم حضور برخی رسانه های منتقد به عملکرد شورا و شهرداری لنگرود مانند همین رسانه اظهار داشت: چرا برخی رسانه ها سهوا و یا عمدا از حضور در این مراسم خودداری کردند!

وی در ادامه عنوان کرد: وظیفه شما خبر نگاران انعکاس رخدادهای کشور است. این شما خبرنگاران هستید که با جسارت،علم و تجربه خود میتوانید رخدادها را تبدیل به خبر های قابل خواندن نمایید.

کحالی بیان داشت: شما خبرنگاران همواره در کنار مسئولین هستید تا اخبار را منعکس نمایید و این نشان از عشق شما به حرفه خبرنگاری است و همین عشق به حرفه تان است.

وی تصریح کرد: تقدیر ما از شما در روز خبرنگار بسیار ناچیز است و تنها نشان دهنده یاد و قدردانی ما از شما خبرنگاران است.


اما اظهارات اولیه شهردار لنگرود در حالی است که هیچگونه دعوتنامه ای از سوی روابط عمومی این شهرداری به برخی از رسانه های منتقد به عملکرد مجموعه شورا و شهرداری و حتی به بسیاری از پیشکسوتان اهل قلم این شهرستان ارسال و تقدیم نشد و به نظر می رسد که کحالی واکنش های برخی از رسانه ها به این اقدام نامطلوب روابط عمومی را پیش بینی کرده ، که دست پیش را گرفته بود.


باید دید که آیا روابط عمومی شهرداری لنگرود با هماهنگی برخی دست به این اقدام زده است و یا اینکه شخصا مسئولیت تشخیص صلاحیت دعوت از رسانه های خوب و بد را برعهده داشته است!؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
ممنون تابناک عزیز
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
شما طوری از روابط عمومی شهرداری صحبت می کنید که ایشان دکتری علوم سیاسی یا رشته مرتبط با این موضوع داشته باشند ایشان قبض نویس پارک داخل شهر بودند.و تازه ایشان کاره ای نیستند شب کحالی دستور می دهد این کار کن اون میگه حتما.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار