در نامه عضو شورای شهر لاهیجان به نمایندگان گیلان ؛
تابناک / ابراهیم مهربان ، عضو شورای شهر لاهیجان طی نامه ای به نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، از دغدغه های محیط زیستی و بی توجهی مسئولین محیط زیست گیلان انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۶۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 31 July 2016
تابناک / ابراهیم مهربان ، عضو شورای شهر لاهیجان طی نامه ای به نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، از دغدغه های محیط زیستی و بی توجهی مسئولین محیط زیست گیلان انتقاد کرد.




به نام خداوند بخشنده و مهربان

خدمت نمايندگان محترم استان گيلان در مجلس شوراى اسلامى

سلام عليكم

خدا را شاكرم كه در سرزمينى به دنيا آمده ام كه تا چشم كار ميكند بركت است ونعمت از درياى خزر تا كوههاى البرز ازجنگل سبزش تا شاليزارهاى منظم اش از باغات معطر لاهيجانش تا طبيعت بكر ماسال از رودبار زيتونش تا زيبايى سحر كننده حيران اش از تاريخ وتمدن ديلمان تا معمارى بى نظير ماسوله و مردمانى مهربان از جنس خوبى، گيل وديلم وطالش و آذرى.
 
چقدر باعث غرورم بود كه در گرمترين روزهاى سال در پايتخت ،اين خنكاى نسيم حاصل از وارش گيلان بود كه گرما را ازتن مردمان تهران و آلودگى را از كلان شهر دود و آهن مى رهاند
اما امروز حال سرزمينم خوب نيست زباله همچون مارى هيكل زمخت خود را به دور اين سبز خدادادى پيچيده وشيرابه هايش حتى راه خود را به رود و رودخانه و دريا نيز هموار كرده اند ماهيان سفيد خزر امروز پولك هايشان درخشندگى قبل را ندارند وماكيان سرزمينم بى حالند.بوى تعفن در بسيارى از نقاط گيلان آزار دهنده است و ....

وكيلان عزيز گيلان سازمان محيط زيست وقت خود را صرف صدور بيانيه و تهديد و شكايت كرده ونشانه اى از چاره نيست.

سرمايه گذار در چم وخم بروكراسى ادارى در حال چرخيدن است و ما همه در حال توليد زباله هستیم و اگر معضل ريزگردهای غرب و جنوب ايران عزيز را به مخاطره انداخته و به حق شاهد و شنونده نطق و تذكر مكرر منتخبان آن نقاط از كشور در پارلمان هستيم يادمان نرودكه خطر زباله كمتر از آن نبوده عوارض اش بيش از آن است.

بايد از تمام فوريت هاى خود به جهت حل اين مشكل استفاده نماييد.

ياعلى
ابراهيم مهربان
فرزند كوچك گيلان بزرگ



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار