کد خبر: ۲۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 31 July 2016
تابناک / رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به سرمایه‌گذاری 720 میلیارد تومانی در صنعت گیلان در سال 94 اشاره کرد و افزود: گیلان رتبه دهم سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داده است.

علی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری صنعتی در گیلان اظهار کرد: سال 92 مبلغ 360 میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری صنعتی انجام شده و این مبلغ در سال 93 به 440 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی به سرمایه‌گذاری 720 میلیارد تومانی در صنعت گیلان در سال 94 اشاره کرد و افزود: گیلان رتبه دهم سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سرمایه‌گذاری جدید صنعتی در این استان خبر داد و بیان کرد: گیلان رتبه چهارم سرمایه‌گذاری‌های جدید را به خود اختصاص داده است.

منتظری با بیان اینکه حوزه صنعتی گیلان روبه پیشرفت است، تصریح کرد: امسال یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان پیش‌بینی شده و تمام بخش‌ها به‌دنبال تحقق آن هستند.

وی به وجود یک‌هزار و 100 طرح نیمه تمام در حال احداث در گیلان اشاره کرد و گفت: امسال 400 واحد در صنایع کوچک و متوسط استان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به خالی بودن ظرفیت بسیاری از واحدهای صنعتی در استان، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور افزایش واحدهای تولیدی گیلان انجام شده است.

منتظری به افتتاح 250 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالا تا اوایل سال 96 در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند و کارگروه رفع موانع تولید به منظور برطرف کردن مشکل این واحدها به طور مستمر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی گیلان دسته‌بندی شده است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای مذکور در داخل استان قابل برطرف کردن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به برگزاری 200 جلسه کارشناسی فرعی به منظور برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 520 مصوبه برای برطرف کردن مشکل واحدهای مذکور به تصویب رسیده و 40 درصد از مشکل واحدها برطرف شده است.

منتظری با اشاره به اینکه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی گیلان فرا دستگاهی است، بیان کرد: برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی زمان‌بر است.

وی از استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی گیلان خبر داد و بیان کرد: صدور مجوزها نشان‌دهنده آمادگی ورود سرمایه‌گذاران به استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار