کد خبر: ۲۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 25 July 2016
تابناک / فرمانده نیروی انتظامی از مافیای قاچاق زیتون در رودبار پرده برداشت.

فرمانده نیروی انتظامی رودبار از کشف ۲۵۰ تن روغن زیتون قاچاق به ارزش ۴۸ میلیارد ریال خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی از مافیای قاچاق زیتون در رودبار پرده برداشت

سرهنگ علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، از فعالیت مافیای قاچاق زیتون در رودبار پرده برداشت و در تشریح ماجرا اظهار کرد: پس از اطلاع عوامل پلیس آگاهی رودبار مبنی بر فعالیت تعدادی از تریلی های کانتینر دار حامل روغن زیتون اسپانیایی فاقد مجوزهای بهداشتی در رودبار، این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ابتدا بررسی های نامحسوس و پوششی از کانتینر های مورد نظر جهت کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: سرانجام به اتفاق اکیپی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رودبار و نماینده گان اداره کل استاندارد در محل اعلامی حاضر و بررسی میدانی انجام گرفت.

وی، تصریح کرد در همین راستا ۱۲ تریلی که هر کانتینر حاوی ۲۱ تن روغن زیتون خارجی بوده شناسایی و کشف و ضبط شد.

سرهنگ رمضانی، افزود: این تریلی ها متعلق به شرکت بازرگانی بوده که مدیران این شرکت که اهل و ساکن تهران هستند، نیز در صحنه حضور داشتند.

وی ابراز کرد: این مقدار روغن زیتون خارجی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بدون اخذ تاییدیه از دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد، ترخیص و به مقصد شهرستان رودبار حمل می شود.

فرمانده نیروی انتظامی رودبار تصریح کرد: ۱۲ کانتینر که ۲۵۰ تن روغن زیتون به ارزش ۴۸ میلیارد ریال را داشتند توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

وی با هشدار ناامن کنندگان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر ابراز کرد: نیروی انتظامی رودبار قاطعانه با متخلفین برخورد می کند.

رمضانی با معرفی مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را جهت پیشبرد اهداف نیروی انتظامی با این مرکز درمیان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار