کد خبر: ۲۶۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 24 July 2016
تابناک / در آخرين جلسه شوراي شهر لنگرود كه شب گذشته برگزار شد، بيش از 15 نفر از نزديكان سببي و نسبي اعضاي شوراي شهر و برخي مسولين دواير شهرداري لنگرود كه در چند ماه گذشته به صورت غيرقانوني در شهرداري به نوعي "كليددار" بودند به صورت رسمي به عضويت شركتي درآمدند.


در آخرين جلسه شوراي شهر لنگرود كه شب گذشته برگزار شد، بيش از 15 نفر از نزديكان سببي و نسبي اعضاي شوراي شهر و برخي مسولين دواير شهرداري لنگرود كه در چند ماه گذشته به صورت غيرقانوني در شهرداري به نوعي "كليددار" بودند به صورت رسمي به عضويت شركتي درآمدند.


آن روزي كه "لنگرخبر" صدا بلند كرد كه برخي به صورت غيرقانوني كارهاي قانوني را انجام ميدهند متهم شديم به اينكه شهرداري و شورا لنگرخبر را تامين نميكند يا اينكه خبرنگار اين رسانه چيزي از شهرداري ميخواست كه به وي ندادند و هزاران موارد ديگر ...


دريغ از اين اينكه كمي فكر كنند كه اخبار لنگرخبر هيچ منفعت شخصي نداشت و ندارد و نخواهد داشت و فقط براي اين بود كه اگر بستگان اعضاي شوراي شهر ميتوانند در شهرداري مشغول شوند چرا همسايه ها و ديگر شهروندان نميتوانند مشغول شوند؟


خدا را شكر  نياز به كارهايي چون شهرداري كه هيچ چيز سرجايش نيست و .... نداريم، نداشتيم و نخواهيم داشت


در خصوص شركتي شدن بستگان سببي و نسبي شوراي شهر و برخي مسئولين دواير شهرداري تا اطلاع ثانوي واكنشي نداريم، شايد برخي بيشتر خوشحال شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار