پاسور گیلانی تیم ملی جوانان در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک / پس از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات آسیایی چین تایپه و راهیابی به مسابقات جهانی جمهوری چک، طی گفت و گویی با علی رمضانی پاسور آینده دار این تیم جویای احوال این قهرمان گیلانی شدیم.
کد خبر: ۲۶۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 24 July 2016
تابناک / پس از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات آسیایی چین تایپه و راهیابی به مسابقات جهانی جمهوری چک، طی گفت و گویی با علی رمضانی پاسور آینده دار این تیم جویای احوال این قهرمان گیلانی شدیم.

به گزارش تابناک گیلان، رمضانی ، در ابتدا به بازی های تیم ملی در این تورنمنت اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ما با کادر فنی خوب و امکاناتی که برای تیم آماده شده بود از اردو های خوب تدارکاتی تا تمرینات پرفشار و فنی، با قدرت تمام در این رقابت ها حاضر شد و با شناختی که از قبل بر روی حریفان پیدا کرده بودیم توانستیم تیم های ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ، سریلانکا، کره جنوبی و قزاقستان را همگی با نتیجه 3 بر صفر شکست دهیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

وی افزود: در این مرحله نیز تیم قدرتمند ژاپن را با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو برداشتیم و ضمن صعود به بازی فینال جواز حضور در رقابت های جهانی که سال آینده در کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد را کسب کردیم.






رمضانی در خصوص بازی نهایی اظهار داشت: در این بازی می دانستیم با تیم خوب و قدرتمندی رو به رو خواهیم شد و از قبل نیز این تیم را آنالیز کرده بودیم اما متاسفانه کار آنطور که پیش بینی می کردیم پیش نرفت و درحالی که بازی کاملا پایا پای بود 3 بر 2 نتیجه را به تیم چین واگذار کردیم و به مقام نائب قهرمانی رسیدیم.

در ادامه این جوان آینده دار گیلانی در پاسخ به این سوال که آینده حرفه ایی خود را چگونه ادامه خواهد داد افزود: برای امسال با تیم کاله آمل به توافق نهایی رسیده و پیراهن این تیم را برای حضور در لیگ برتر به تن خواهد کرد.

این قهرمان جوان تیم ملی در بخش دیگر این مصاحبه به بی توجهی هایی که از سوی برخی مسئولین ورزشی استان صورت می گیرد اشاره کرد و گفت: پس از بازگشت از مسابقات آسیایی تنها دبیر هیئت والیبال استان طی یک تماس تلفنی درصدد زدن یک بنر تبریک و خوش آمد گویی بودند که خودم از این کار جلوگیری کردم و جز همین تماس تلفنی هیچ مقام و مسئول ورزشی دیگری سراغی از من نگرفتند.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: همه توان و تلاشم را می کنم که به رده های بعدی تیم ملی نیز برسم و موفقیت های بیشتری را برای مردم و همشهری های عزیزم به ارمغان بیاورم.


در پایان اضافه می کنیم ، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای این جوان آینده دار گیلانی، خواستار توجه بیشتر مسئولین ورزشی استان خصوصا اداره کل ورزش و جوانان از این قهرمانان و آینده داران ورزش کشور است ؛ خصوصا در آستانه رقابت های المپیک و پارالمپیک و حمایت از ورزشکاران گیلانی که نمایندگان ایران در این رقابت های بین المللی خواهند بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
همینه دیگه تازگی نداره که
حالا تا چند وقت پیش یه استقبالی میومدن، برای کلاس و خود نمایی یه عکس یادگاری می گرفتن که الحمدلله همینم دیگه انجام نمیدن.!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار