فرهاد ظریف بازیکن مشهدی تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در برنامه دورهمی مهران مدیری با ناراحتی از خط خوردنش از تیم ملی ناگهان بغض دلش ترکید و آرزو کرد که هیچ بازیکنی در راه رسیدن به المپیک که سقف خواسته‌های ورزشکاران است، حذف نشود!
کد خبر: ۲۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 24 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، فرهاد ظریف در این برنامه همچنین دخترش «ترمه» را عشق زندگیش خواند و خبر جداییش از همسرش را که پیش از این نیز شایعه‌اش مطرح شده بود، تایید کرد.
 
بغض ظریف در دورهمی ترکید!

مهران مدیری در این برنامه همچنین درباره وی افشا کرد که مدتی با قرص خواب می‌خوابیده و گفت که شنیدیم در بازی با روسیه در وقت نخست بازی بیهوش شده که ظریف پاسخ داد: واقعا بیهوش نشدم بلکه در گیم اول بشدت بدنم داغ شده بود و سرم درد می کرد که پزشک معالجم فشارم را گرفت که بشدت بالا رفته بود و کواچ هم اجازه ادامه بازی را به من نداد و گفت سلامتیت مهمتر است.

این بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به خاطره دعوتش به تیم ملی از بارها خط خوردن از این تیم یاد کرد و با ناراحتی از عدم حضورش در المپیک ریو، با چشم اشک‌بار افزود: دوست داشتم در المپیک از دنیای والیبال خداحافظی که این امر محقق نشد و از این بابت خیلی ناراحتم اما به تصمیم مربی تیم ملی احترام می گذارم و برای بازیکنان تیم ملی و کادر فنی در المپیک آرزوی موفقیت می کنم. 
 
وی همچنین راه‌اندازی آکادمی والیبال در مشهد را ادای دین خودش به همشهریانش عنوان کرد و عملکرد آن را خوب ارزیابی کرد.

ظریف غذای مورد علاقه اش را  آبگوشت و دیزی بیان کرد و گفت: مادرم هم همیشه می‌داند که غذاهای خانگی را مانند آبگوشت و دیزی و قیمه و قرمه سبزی را خیلی دوست دارم و البته در دوران تنهایی فعلی گاهی ناگزیر از خوردن فست فود هستم.

در قسمتی از این برنامه مهران مدیری خداحافظی او را از تیم ملی که در دوران اوج ورزشیش انجام شد با وداع علی دایی از تیم ملی فوتبال مقایسه کرد.

این بازیکن لیبروی مشهد در بخش اعطای هدیه ویژه به موزه دورهمی، گفت : یکی از پیراهن‌هایم را در تیم ملی والیبال به این برنامه اهدا می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار