کد خبر: ۲۶۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 23 July 2016
تابناک / نماینده مردم رودسر و املش ضمن تایید سفر خود به روستای رانکوه برای شرکت در یک مراسم ترحیم، بروز هرگونه درگیری فیزیکی و لفظی میان مردم با خود را تکذیب کرد و گفت: مردم نسبت به تاخیر در پرداخت‌ها، انتقادهایی داشتند اما این‌که انتقادهای مردم منتج به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم بنده در منطقه شده باشد، صحت ندارد.

اسدالله عباسی، با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در رابطه با حمله کشاورزان چای‌کار در جریان سفر به روستای رانکوه در منطقه رودسر و املش، گفت: متاسفانه چند پایگاه خبری حامی نماینده پیشین املش و رودسر اقدام به شایعه‌پراکنی در این رابطه کردند و من بروز هرگونه درگیری فیزیکی در جریان این سفر را تکذیب می‌کنم.

نماینده رودسر و املش در مجلس دهم ادامه داد: همواره در بحث پرداخت مطالبات چای‌کاران از منتقدان بودم و در نطق هفته گذشته خود در صحن علنی مجلس نیز بر این مسئله تاکید کردم و مردم هم به‌خوبی می‌دانند که عدم پرداخت مطالبه‌ها ارتباطی به نماینده مجلس ندارد.

انتقاد چای‌کاران نسبت به عدم پرداخت معوقات

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این‌که اصل خبر سفر او به روستای رانکوه برای شرکت در یک مراسم ختم و بروز درگیری مردم در جریان این سفر صحت داشته است، یادآور شد: در مسیر با گروه‌هایی از مردم و همچنین کشاورزان چای‌کار دیدار داشتم ولی هیچ مشکلی وجود نداشت. البته مردم نسبت به تاخیر در پرداخت‌ها، انتقادهایی داشتند اما این‌که انتقادهای مردم منتج به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم بنده در منطقه شده باشد، صحت ندارد.

برخورد مردم با کسانی که قصد ایجاد تشنج داشتند!

عباسی همچنین در واکنش به ادعای برخی از پایگاه‌های خبری محلی مبنی بر بروز درگیری لفظی میان او و کشاورزان چای‌کار اعلام کرد: این درگیری لفظی میان مردم با یکدیگر به وجود آمد و ارتباطی به بنده نداشت. درواقع هنگامی که مردم دیدند یکی دو نفر در جمع‌شان قصد دارند فضا را متشنج کنند و به این درگیری دامن بزنند، با این چند نفر برخورد کردند و این افراد را به نیروهای انتظامی معرفی کردند.

اصولگرا علیه اصولگرا

به گزارش ایلنا، صبح امروز برخی رسانه‌های محلی و پایگاه‌های خبری استان گیلان، اقدام به انتشار خبری درخصوص بروز درگیری فیزیکی میان کشاورزان چای‌کار و نماینده اصولگرای مردم رودسر و املش کردند و این درحالی است که اسداله عباسی که پس از دو دوره حضور در مجالس هفتم و هشتم و غیبت در مجلس نهم، به تازگی به‌عنوان نماینده مردم رودسر و املش بار دیگر راهی بهارستان شده است، سابقه حضور در کابینه دوم احمدی‌نژاد به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک سال پایانی دولت دهم را در کارنامه دارد.

این درحالی است که محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس نهم که علاوه بر این، در مجالس دوم، سوم، چهارم و پنجم نیز نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه را برعهده داشته است، به‌عنوان سیاستمداری اصولگرا شناخته می‌شود که بلافاصله پس از اعلام نام عباسی به‌عنوان وزیر پیشنهاد احمدی‌نژاد برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال پایانی دولت دهم، رسماً از او حمایت کرد!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لطفي گركرودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اقاي دكتر عباسي چقدر وارونه نشان دادن وقايع براي شما راحت شده.چرا وقتي ان كشاورز بي گناه كه به شما اعتراض كرده بود زير مشت و لگد همراهان شما فرياد ميزد ميخنديديد؟؟؟!!!چرا نميگوييد كه مردم از ديدن شدت بي رحمي شما و همراهان شما عصباني شده و با داس به شما و همراهان شما حمله كردند.
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
بخدا،به ولله داره دروغ ميگه ،خدايا درمان را به كه بگىوييم؟؟؟اقاي عباسي چرا اينقدر دروغ ميگي؟واقعا به قيامت اعتقاد داري؟؟؟
حسن حکیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
بگو ببینم آقای رهبری املشی از کی تا حالا اصولگرا بوده تا این بار باشد؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار