بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 23 July 2016

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


رضایی: امروزه کمتر به جوانان میدان داده می‌شود


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد شهید رضایی‌نژاد در سالروز شهادتش، گفت که معتقد است امروزه کمتر به جوانان فرصت و میدان داده می‌شود.
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی در یادداشتی که در صفحه شخصی اینستاگرام خود در این رابطه منتشر کرده، آورده است:

«و جهاد همچنان ادامه دارد...

اگر جوانان دیروز توان اصلی خود را صرف پاک کردن خاک کشور از لوث حضور بیگانگان می‌کردند، جوانان امروز می‌خواهند علم را از انحصار دشمنان خارج کنند؛ با این تفاوت که امروزه کمتر به جوانان فرصت و میدان داده می‌شود. با این همه جوانانی چون شهید رضایی‌نژاد وقتی امکانی را پیدا می‌کنند با رشادت در عرصه‌ی علم هسته‌ای قدم گذاشته و تا سر حد جانشان از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کنند.

اگر ایران می‌تواند عزتمندانه در جهان سخن بگوید و قدرت‌های زورگو را بر سر میز مذاکره بیاورد، ثمره‌ی تا پای جان ایستادن دانشمندانش چون رضایی‌نژاد است. سالروز شهادت این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.»



تحریف اقدام تحسین برانگیز وزیر روحانی


انتشار فیلم برخورد تحسین برانگیز و کم سابقه وزیر روحانی دولت یازدهم، واکنش های مختلفی داشت.
 
اغلب کاربران و افکار عمومی از سعه صدر و حسن برخورد وزیر اطلاعات با معلمی که درخواست طرح سخن در میانه سخنرانی سیدمحمود علوی را داشت، استقبال کردند.این درحالیست که برخی رسانه ها و خبرگزاری های مخالف دولت، در اقدامی غیر حرفه ای و غیرمنطبق با اخلاق رسانه ای، مجبور به جعل و تحریف اقدام و رفتار مردمی وزیر اطلاعات شد.

آنها مدعی شدند که معلم معترض، سخنان وزیر اطلاعات را قطع و انتقادات خود را به شکل اعتراض بیان کرده، درحالیکه علوی نیز به تلافی هنگام سخنان معلم به اظهارات وی بی توجهی کرده است.

تحریف واقعیت درحالی از سوی این رسانه های مدعی صورت می گیرد که براساس فیلم منتشر شده، معلمی هنگام سخنرانی وزیر اطلاعات درخواست وقت برای طرح سخنانش می کند که برخلاف انتظار عموم، وزیر سخنان خود را قطع و از وی می خواهد تا برای طرح سخنانش پشت تریبون بیاید.

از سوی دیگر وزیر اطلاعات هنگام کنار رفتن از تریبون مورد مراجعه چند نفر دیگر از مردم شده و با آنها صمیمانه گفت وگو می کند و این برخورد وزیر مقتدر اطلاعات آن چیزی است که رسانه های مخالف دولت با دلخوری از آن «برخورد اعتراضی وزیر اطلاعات» یاد می کنند.



واکنش ظریف به سربریدن یک کودک در سوریه


توییت جدید ظریف: ظاهرا سر بریدن یک پسربچه 12 ساله توسط تروریست‌های مورد حمایت غرب موضوع عادی جدیدی است/ سکوت غرب کرکننده است.
























تغییر چهره عجیب ژنرال ارتش ترکیه قبل و بعد از کودتای نافرجام! + عکس


یک کاربر شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری تفاوت ژنرال ارتش ترکیه قبل و بعد از کودتا نافرجام را نشان داد.

تفاوت ژنرال ارتش ترکیه قبل و بعد از کودتا نافرجام! + عکس
وی در ادامه تاکید کرد: تفاوت تنها در پوشش او نیست!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار