کد خبر: ۲۶۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 21 July 2016
تابناک / شهرام مومنی گفت: طی تماس شهروندان با سامانه 125 ساعت 14:20 امروز بیدرنگ از 5  ایستگاه تعداد 14ماشین به همراه 39 آتش نشان به محل حادثه واقع در شهر رشت خیابان 20 متری معلولین اعزام شدند.


آتش سوزی 3باب منزل مسکونی در رشت

 مومنی در ادامه افزود: به علت گستردگی آتش و طی درخواست فرمانده عملیات اول که سریعتر به محل حادثه رسیده بود این تعداد تیم آتش نشانی اعزام شدند و توانستند از پیشروی آتش به منازل دیگر با جان فشانی خود جلوگیری نمایند  در 10 دقیقه  آتش را مهار کردند و متاسفانه 3نفر از آتش نشانان در این حادثه مصدوم شدند که دو نفر در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و یک تن به بیمارستان که مشکل تنفسی ایجاد شده بود اعزام شد. 

آتش سوزی 3باب منزل مسکونی در رشت

وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد : که اطلاعات دقیقی در موقع حادثه به تیم آتش نشانی بدهند ، در حادثه امروز زیر واحد مسکونی یک باب مغازه تجاری وجود داشت که بعد از  وارد شدن آتش نشانان به این مغازه با 2کپسول هوا و یک کپسول گاز 11کیلوی مواجه شدند که خوشبختانه از حادثه دیگر در این محل جلوگیری بعمل آمد.

آتش سوزی 3باب منزل مسکونی در رشت

معاون آتش نشانی علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی از بالای یکی از سقف منازل اعلام کرد و  لکه گیری آتش سوزی بعد از یک ساعت به پایان رسید .

آتش سوزی 3باب منزل مسکونی در رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار