کد خبر: ۲۶۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 20 July 2016
تابناک - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد : در سال گذشته و چهار ماه نخست امسال، یک هزار و 908 نفر از خطر غرق شدگی در آب های ساحلی استان توسط منجیان غریق نجات یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان، با بیان این مطلب، موضوع فوق را مرهون پیشنهادات استانی دانست و افزود: یک هزار و 730 نجات یافته، مربوط به سال گذشته (1394) است.

وی با تاکید بر این موضوع که اجرای طرح های سالمسازی دریا نیازمند حمایت مادی و معنوی است، اظهار کرد: دریا برای گیلان بمنزله فرصت است و فقر برای شهرها و روستاهایی که از نعمت دریا بهره مندند، قابل قبول نیست.

معاون استاندار گیلان بهره مندی از سواحل را مقوله ای فراتر از اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اشتغال و درآمد در سواحل استان حائز اهمیت است و ساماندهی سواحل در راستای اشتغال و رفع آسیب ها انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش چهار درصدی طلاق در استان بیان کرد: در این زمینه، گیلان جزو نقاط بحران و حاد کشور نیست.
جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از مدیران اجرایی استان با موضوع بررسی و ارائه راهکار مسایل فرهنگی برگزار شد.
گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، 280 کیلومتر نوار ساحلی و 40 طرح سالمسازی شامل 80 شناگاه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار