کد خبر: ۲۶۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 20 July 2016
تابناک / فرماندار فومن اعلام کرد: همزمان با ۲۵ شوال، روز شهادت امام صادق(علیه‌السلام) فومن میزبان ۲شهید گمنام است، گف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن عصر امروز(30تیر) در جلسه ساماندهی قبور شهدای گمنام در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در فرهنگ غنی اسلام و انقلاب اسلامی مقوله شهید و شهادت جایگاه ویژه‌ای دارد و شهدای گمنام از درخشش بیشتری برخوردارند.

 

وی با بیان اینکه موجودیت نظام جمهوری اسلامی و استقلال و اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم، افزود: همه ما مسئولیت خطیری در راستای تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا داریم.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه همزمان با 25 شوال، روز شهادت امام صادق(علیه‌السلام) فومن میزبان 2شهید گمنام است، گفت: میزبانی شهدای گمنام یک افتخار برای این شهرستان است و همه مدیران باید پای کار بیایند و نهایت اهتمام و حمایت را در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم خاکسپاری شهدای گمنام داشته باشند.

 

مومنی‌زاده با بیان اینکه این شهدا بی ادعا و گمنام از خود گذشتند تا هم اینک ایران اسلامی سرافرازانه و در نهایت امنیت و آرامش در جهان، سربلند قد علم کند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم  انقلابی شهرستان  با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدا بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های شهدا ثابت کرده و به دشمنان نشان خواهند داد که همچنان عاشق شهید و شهادت هستند.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه مردم ما قطعاً حضوری باشکوه در این مراسم معنوی خواهند داشت، چراکه دعوت‌کننده، خود شهدای گمنام هستند، اظهار کرد: شهدای گمنام همانطور که از نامشان پیداست گمنامند و هیچ اسم ونشانی ندارند که برای کدام شهر و روستایند بنابراین مردم این شهرستان با حضور خود در مراسم تدفین شهدا نشان خواهند داد که این شهدا از خودشان هستند و میزبان خوبی برای آنها خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار