بسته خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«انتقاد یک نماینده از نحوه دستگیری مدیر عامل بانک صادرات»،«تعامل وزارت‌نفت با احمدی‌نژادی‌ها؟»،«سقف خالص پرداختی مدیران و کارکنان»،« معتاد پیدا کنید جایزه ببرید!»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۶۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 20 July 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید


انتقاد یک نماینده از نحوه دستگیری مدیر عامل بانک ملت

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران گفت: آرزو می‌کردم که اطلاعات سپاه وارد این موضوع( بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت) نمی شد و قوه قضائیه خود در این زمینه اقدام می‌کرد. البته حتما موضوعی خیلی ویژه و حاد امنیتی پشت ماجرا بوده است که اطلاعات سپاه وارد شده است.توصیه ما به همه دست‌‌اندرکاران در قوای سه گانه این است که منافع مجموعه کشور را به افرادی که به شکلی منتسب به آنها هستند وصل نکنند و اگر در جایی کسی فرزندش، برادرش و یا خواهرزاده‌اش خلاف کرده است خود اولین کسی باشد که در جهت تبری جستن و جلوگیری از مشکلی که فامیلش به وجود آورده است اقدام کند. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.


تندروها از ترس رو شدن دستشان به دولت حمله می کنند

علی صوفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: رقبای ما به ویژه دوستان اصول گرای دلواپس و تندرو با خودشان برنامه ریزی کردند که دوران ریاست جمهوری آقای روحانی چهارساله باشد، سعی می‌کنند که با ترفند هایی جلوی موفقیت های دولت را بگیرند. یکی از این ترفندها طرح فیش_حقوقی بود.مگرنه اینکه فسادهای اقتصادی آقای خاوری و بابک زنجانی با مجوز دولت گذشته انجام شد؟ مگر نه اینکه گفته می‌شود فرار خاوری با کمک دولتی‌های پیشین بوده است؟ اتفاقا طرح موضوع فیش های حقوقی اگر در مقایسه با این فسادها قرار بگیرد اتفاق مبارکی است.فساد در دولت قبلی به گونه ای بود که بین افرادشان مسابقه ای راه افتاده بود که هر کس هرکجا که هست هر اندازه که می‌تواند به فکر پرکردن جیبش باشد. تکلیف سود طرح های پربازده ، در آمدهای میلیارد دلاری نفتی و امثال این ها مشخص نیست برای همین می گویم که آن‌ها از ترس رو شدن دست خودشان به دولت فعلی حمله کرده‌اند. الف این خبر را منتشر کرد.

برخی ها مثل کمونیستها فکرمی کنند!

امیر محبیان در باره فیشهای حقوقی گفت: چرا طبق مدل کمونیستی تصور می‌کنید به همه باید در یک رنج ثابت حقوق داد؟ چرا از عدالت تفسیر مساوات می‌کنیم؟ من فکر می‌کنم نباید دست‌وپای خودمان را ببندیم و مغزهای بزرگ خود را از دست بدهیم. این اصلا ربطی به بخش دولتی و خصوصی ندارد. چرا فکر می‌کنید همه مدیران در بخش دولتی ناتوان هستند و با هر حقوقی می‌مانند؟ بعضی از مدیران دولتی اگر به بخش خصوصی بروند، می‌توانند به چهره‌های برجسته و موفق اقتصادی تبدیل شوند؛ آنها را جذب نمی‌كنیم و بلكه طرد می‌كنیم و سبد مدیران دولت را پر می‌كنیم از مدیرانی كه ارزش‌افزوده ندارند و فقط مدیر توزیع بودجه هستند! متأسفانه ناگهان جو همه را می‌گیرد و عوام‌زده موضع می‌گیرند. دولت می‌توانست خیلی هوشیارانه بگوید که ما تشکر می‌کنیم از افشای این اشكال و پیداشدن این نقص كه از قبل هم بوده است؛ اما اینكه بیاید تحت‌تأثیر جو قرار گیرد و خودزنی كند، درست نیست. جامعه ساختار دارد. دیوان محاسبات و بازرسی دارد. آنها باید جواب دهند كه تا الان چه می‌كرده‌اند. اصلا این کاری که وزرا فیش‌های حقوقی خودشان را اعلام کردند، درست نبود. این کارهای بچگانه خیلی بی‌معنی است. ما باید از عوام‌زدگی بیرون بیاییم. روزنامه شرق این خبر را منتشر کرد.

معتاد پیدا کنید جایزه ببرید!

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه به هر کسی که یک نفر معتاد متجاهر در این استان پیدا و معرفی کند جایزه داده و از او سپاسگزار خواهم بود، از اینکه پس از سه سال تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، این استان عاری از این معتادان شده است، ابراز خرسندی کرد. سایت خبر تبریز این خبر را منتشر کرد.


روحانی گزینه اول و آخر اصلاح‌طلبان است

محمدرضاخاتمی، گفت: گزینه اول و آخر اصلاح‌طلبان آقای روحانی است و اگر ایشان در عرصه باشند، هیچ فرد دیگری از جریان اصلاحات نامزد نخواهد شد.جریان اصلاحات تمام همت خود را برای پیروزی آقای روحانی به کار خواهند بست.جریان اصلاحات قطعاً گزینه دیگری ندارد و بخش‌های دیگری همچون اعتدالگرایان و حتی بخشی از اصولگرایان معتدل نیز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گزینه‌ای جز روحانی ندارند. فکر می‌کنم اصولگرایان همچنان در نوعی حیرت و گیجی به سر می‌برند چراکه هنوز نتوانسته‌اند پاسخگوی خرابکاری‌های هشت‌ساله در دولت نهم و دهم که مسئولیتش برعهده آن‌ها بوده، باشند. تمام امید اصولگرایان این است که از رانت‌های دیگر استفاده کنند و وارد میدانی بی‌رقیب شوند که در آن شرایط امکان دارد، یک نفر از آن‌ها رییس جمهور شود اما آن‌ها می‌دانند اگر آقای روحانی یا هر نیروی اصلاح‌طلب یا اعتدالگرای دیگری وارد میدان شده و اصلاح‌طلبان از او حمایت کنند، شکست می‌خورند.ایلنا این خبر را منتشر کرد.
 
کواکبیان به دنبال تشکیل یک فراکسیون جدید 
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان اقدام به جمع‌آوری امضا از وکلای ملت برای تشکیل فراکسیونی با نام «فراکسیون دیپلماسی برای تأمین منافع ملی» کرد.کواکبیان پیش از این برای تصدی پست ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کاندیدا شده بود که از راهیابی به صندلی ریاست این کمیسیون بازماند و علاءالدین بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی انتخاب شد.


معرفی متخلفان فساد در فوتبال به مراجع قضایی

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تا الان شکایتی درباره حضور افراد دو تابعیتی در ورزش به کمیسیون اصل نود ارائه نشده است.داود محمدی درباره پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: گزارش این پرونده در صحن علنی مجلس قرائت شد و متخلفان هم به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی درباره حضور افراد دو تابعیتی در ورزش به این کمیسیون ارائه شده است تصریح کرد: تا الان شکایتی درباره حضور افراد دو تابعیتی در ورزش به کمیسیون اصل نود ارائه نشده است، اگر چنین شکایتی به کمیسیون ارائه شود ما تا حصول نتیجه به آن خواهیم پرداخت.این مطلب در میزان منتشر شده است.

 
کنایه روحانی به شهرداری‌ها

رییس جمهور گفت: همان‌قدر که اتکاء کشور برای اداره‌اش به درآمدهای نفتی مضر است از آن مضرتر درآمد شهرداری به تراکم است.

واکنش قالیباف به کنایه های رئیس جمهور

قالیباف تاکید کرد: همه حرف های گفته شده محترم است اما این عادت را کنار بگذاریم که بعد از نزدیک به چهار دهه مسئولیت در سطوح مختلف، به عنوان یک مسئول در نقش اپوزوسیون حرف بزنیم بلکه باید در نقش پاسخگویی حرف بزنیم و بگوییم چه کرده ایم؟وی ادامه داد: بنده 10 سال است در حوزه مدیریت شهری فعالیت دارم و از جهت تخصصی در دانشگاه هم کار من مدیریت شهری است، وقتی از حوزه نظری و عملی به موضوع نگاه می کنم شاهد هستم از زمان تصویب قانون شوراها در مجلس با همه لطف های تمامی دولت ها اما چیزی جز تضعیف شوراها و شهرداری ها را ندیدیم.وی ادامه داد: واقعیت تلخ این است که از زمان تصویب قانون شوراها در ابتدای دهه شصت، خصوصا بعد از دوران دفاع مقدس و از ابتدای دهه 70 که کشور به سمت سازندگی حرکت کرد تا امروز هر چه دیدیم در عمل جز تضعیف شوراها دهیاری ها و شهرداری ها، چیز دیگری نبوده است؛ در این میان فرقی هم نمی کند که کدام دولت بوده است اما اگر روند را نگاه کنیم، شاهد هستیم هر روز اختیارات شوراها و شهرداری ها را کاهش داده اند و مدیریت شهری تضیعف شده است.


پیشنهاد وزیر ارشاد به آهنگ‌سازان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید یکسری آهنگسازها را به حوزه علمیه بفرستیم تا مجتهد شوند و بتوانند احکام مربوط به این موضوع را استنباط کنند.علی جنتی در سیزدهمین جلسه گفت‌وگوهای راهبردی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، گفت: بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی هنوز هم در نوع موسیقی و این‌که کدام موسیقی حلال و کدام موسیقی حرام است، اختلاف‌نظرهای فراوانی وجود دارد. مقام معظم رهبری موضوع فرهنگ را به خوبی می‌شناسند. مراجع تقلید نیز نظر خاص خود را دارند. می در بخش دیگری از سخنانش افزود: به‌تازگی اقداماتی در زمینه فرهنگی و در قم انجام شده است و موسسه‌ای به نام «فقه هنر» تشکیل شد تا بتوانند استنباط فقهی انجام دهند.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.


جزئیات کشف بزرگترین محموله قاچاق کالا 

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشف بزرگترین شبکه قاچاق کالای خانگی به کشور گفت: بر اساس اطلاعات رسیده به ما بیش از 90 درصد قاچاق کالای خانگی به داخل کشور از کالاهای 2 شرکت ال جی و سامسونگ است.وی افزود: اخیر یک تاجر بزرگ وارد کننده کالای خانگی تهران، به کره سفری داشته و با  تجار آنجا قرارداد بالای 200 و تا 300 میلیارد تومان امضاء می کند و همه اسناد و مدارک در همان جا رد و بدل می شود.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تاجر حدود 50 میلیارد تومان به قاچاقچیان پرداخت می کند تا کالا را وارد ایران کنند، تصریح کرد: این تاجر بعد از خرید کالا و پرداخت پول به قاچاقچیان با خیال راحت به تهران بر می گردد چرا که ضمانت های لازم را از قاچاقچیان گرفته بود.کریمی قدوسی افزود: شبکه قاچاق با سازمان کشتیرانی برخی کشورها وارد مذاکره می شود و این کالاها با 50 کشتی به سوی برخی کشورهای همسایه حرکت می کنند و برای رد گم کنی، در برخی کشورها این بارها خالی و با 500 لنج به سمت بنادر ایران از جمله بندر چابهار، بندر بوشهر، بندر رجایی و... حمل می شود.وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی هایی که این قاچاقچی انجام داده بود، صدها تریلی برای حمل این کالاها به تهران در نظر گرفته شدند و در تهران نیز چند صد انبار آماده تحویل این اجناس بودند. نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود پنج هزار نفر برای این شبکه قاچاق فعال شدند و کالاها بدون پرداخت عوارض گمرگ، به تهران می رسد و تحویل قاچاقچی اصلی می شود.این مطلب رد افکارنیوز منتشر شده است


شکایت حقوقی دولت علیه عوامل «من روحانی هستم»

از شب گذشته صحبت‌هایی غیررسمی درباره شکایت از مجموعه« سفیرفیلم» منتشر شد. نخستین واکنش از سوی مسوولان این مجموعه، پست کوتاهی بود که در کانال شخصی مدیر این مجموعه گذاشته شد.ساعت 22 شب گذشته، در کانال تلگرامی «مجال» که توسط آقای یاسر جلالی، مدیر مجموعه سفیرفیلم اداره می‌شود، پست کوتاهی قرار داده شد:
«باز هم تابستان
باز هم شکایت و بالاخره پس از کلی فشار، ابلاغیه شکایت «حقوقی» رییس محترم جمهور جناب آقای روحانی، امروز به دستمان رسید!


حمله روزنامه «کیهان» به بیضایی و رحمانیان
روزنامه «کیهان» امروز (چهارشنبه) با انتشار مطلبی، بهرام بیضایی و محمد رحمانیان را مورد هجمه قرار داده و آن دو را «بی‌سواد» خوانده است. چندی پیش محمد رحمانیان نمایش «مجلس ضربت زدن» را براساس نمایشنامه بهرام بیضایی در تئاتر شهر روی صحنه برده بود که با نگاهی ویژه به موضوع شهادت امام علی(ع) پرداخته بود. روزنامه کیهان در این مطلب که امروز با تیتر «ممنون که نمایشم ممیزی نشد!» در بخش اخبار ادبی و هنری خود منتشر کرده است، نوشته است: «محمد .ر» در گفت‌وگو با یک روزنامه سینمایی گفت: «خوشبختانه در این اجرا ممیزی صورت نگرفت.» نویسنده نمایشنامه موهن و ضداسلامی «روز حسین» که متن «بهرام. ب» را به صحنه برده است از اینکه ارشاد تاکید و شرط نویسنده خارج‌نشین را مبنی بر پرهیز از ممیزی متنش پذیرفته ابراز خوشبختی کرد! نمایش مدنظر، نظام دینی را دلیل سربرآوردن خوارج، توصیف می‌کند. مضحک این است که نه نویسنده نمایشنامه و نه کارگردان آن، هیچ یک از سواد دینی و تاریخی و سیاسی برخوردار نیستند.»

تعامل وزارت‌نفت با احمدی‌نژادی‌ها؟
عملکرد رسانه ای ضعیف دولت روحانی در سه سال گذشته حتی صدای حامیان دولت را نیز بلند کرده است. غلامحسین اسلامی فرد که نام او به عنوان سردبیر شانا (سایت رسمی وزارت نفت) ذکر شده، از خویشاوندان علی اکبر جوان فکر است که در دولت احمدی نژاد به عنوان جانشین مدیرعامل ایرنا منصوب شده بود اسلامی فرد که از قبل هم ارتباطات خوبی با اصلاح طلبان نیز داشت در دولت خاتمی برای مدت کوتاهی به سرپرستی ایرنا هم رسیده بود، اما با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد، و انتخاب خادم المله به مدیرعاملی ایرنا، دوباره به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون خبر ایرنا منصوب شد و اندکی بعد حکم مدیرعاملی موسسه مطبوعاتی ایران و مدیرمسئولی روزنامه ایران در دولت قبل را هم دریافت کرد. حال پس از روی کار آمدن دولت روحانی وی بی سروصدا سمت رسانه ای دیگری دریافت کرده و سردبیر سایت رسمی وزارت نفت شده است. این درحالیست که پس از گذشت سه سال، هنوز نیروهای حامی احمدی نژاد بیشترین حملات را نثار دولت می کنند. قابل ذکر است، خبرگزاری شانا که با بودجه ی سنگین وزارت نفت اداره می شود، هیچ حضوری در جریان رسانه ای حوزه نفتی کشور ندارد و فقط سالهاست، به عنوان یک خبرگزاری ، سایتش غیرفعال نیست! نامه‌نیوز این خبر را منتشر کرده است.


شرکای زنجانی فقط در ترکیه نیستند
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت بیماری موکلش ارایه داد و در عین حال گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند. رسول کوهپایه زاده درباره آخرین وضعیت عمومی موکلش، گفت: موکلم در هفته گذشته دو بار به بیمارستان منتقل شد و پس از این‌که آزمایشات انجام شد به زندان بازگشت و هم اکنون در حال مصرف داروست و اگر دارو جواب ندهد  به تشخیص پزشک جراحی خواهد شد. وی یادآور شد: مشکل موکلم گوارشی است و هم‌اکنون به دلیل این‌که خون دفع می کند، باعث افت فشار می شود و فکر می کنم نیاز به جراحی دارد. کوهپایه زاده درباره ارایه وثیقه از سوی موکلش گفت: به جد پیگیر این موضوع هستم و اخیرا در سفری که به خارج کشور داشتم، شخصا از شرکای خارجی موکلم سوال کردم و گفتند آمادگی دارند این وثیقه را پرداخت کنند و بنده طی لایحه‌ای به مراجع ذیصلاح قضایی موضوع را عنوان کردم و اگر لازم باشد این شرکا به ایران هم خواهند آمد و می‌توانند با مراجع قضایی در این خصوص گفت‌وگو کنند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که «با توجه به تحولات اخیر در ترکیه آیا شرکای موکلتان همچنان بر ارایه وثیقه مصر هستند»، گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند.ایسنا این گفت‌وگو را منتشر کرد.


کفش تاناکورا عامل مرگ شهروند زاهدانی
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از کفش دست دوم یا استوک سبب مرگ یک شهروند زاهدانی در سال گذشته شده که این موضوع تاکنون از سوی خانواده متوفی مخفی مانده بود. محمد شریف خالقی اظهار داشت: این شهروند زاهدانی سال 93 یک جفت کفش معمولی دست دوم از بازار رسولی زاهدان خریداری کرده که بعد از چند روز متوجه می شود شست پای او دچار زخم و عفونت شده است. وی گفت: این فرد به پزشک در زاهدان مراجعه می کند که نتیجه خوبی نمی گیرد بنابر این اعضای خانواده او این فرد را برای ادامه معالجه به مشهد می برند. دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان افزود: بعد از تشخیص پزشک معالج پای این فرد قطع می شود اما عفونت به دست این فرد نیز سرایت که متاسفانه وی بر اثر عفونت زیاد در سال گذشته فوت کرده است.ایرنا این خبر را منتشر کرده است.

واکنش صالحی به اظهارات لاریجانی

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 14 درباره صحبت‌های رئیس مجلس در خصوص ایجاد کارخانه غنی‌سازی اظهار داشت: منظور آقای لاریجانی از ایجاد کارخانه غنی‌سازی، بحث بازگشت‌پذیری بود و کارخانه جدیدی نیست و همان بحث استفاده از تاسیسات نطنز و بازگشت پذیری در تاسیسات نطنز است.وی ادامه داد: ما وقتی که برجام را بحث و مذاکره می‌کردیم یک جایگاهی را هم برای بازگشت‌پذیری در نظر گرفته‌ایم که اگر طرف مقابل خواست خلف وعده کند ما به سهم خودمان بتوانیم بازگشت کنیم به شرایطی که بودیم.


سقف خالص پرداختی مدیران و کارکنان

بر اساس مصوبه اخیر شورای حقوق و دستمزد که به تایید هیات وزیران نیز رسیده است سقف خالص پرداختی به تمامی مقامات،‌ مدیران و کارکنان حداکثر تا سه برابر سقف حقوق تعیین شده در ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب شده است.همچنین بر اساس این مصوبه مناطق بد آب و هوا و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در پرداخت تا 30 درصد بالاتر مستثنی هستند.نکته این که موارد فوق با احتساب هرگونه وجه مانند پاداش، حق‌الزحمه و حق‌التحقیق است.فارس این خبر را منتشر کرده است.


افشاگری درباره مدیریت اشرافی‌ «مرد سرخه‌ای» بانک ملت

موضوع فیش‌‌های نجومی از چند هفته گذشته با دستور رهبر معظم انقلاب وارد پیگیری‌های جدی حقوقی و قضایی شده است. در آخرین اقدام، سازمان اطلاعات سپاه علی رستگار سرخه‌ای که گفته می‌شود ارتباطات نزدیکی با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور دارد را به دستور مرجع قضایی و به اتهام فعالیت گسترده در یک باند سازمان یافته فساد بانکی بازداشت کرده است.خبرگزاری تسنیم نیز در همین زمینه به اسناد متعددی دست یافته است که نشان‌دهنده مدیریت اشرافی و لجام‌گسیختگی عجیب در حیف و میل بیت‌المال توسط این مدیر سابق بانک ملت است. برخی اسنادی که خبرنگار تسنیم از طریق برخی منابع در بانک ملت به دست آورده، نشان می‌دهد علی رستگار سرخه‌ای در مسافرت‌های خارج از کشور و برخی مأموریت‌های بانکی به صورت اشرافی و با سوء استفاده از بیت‌المال در هتل‌های گران قیمت و لوکس اقامت داشته است و از جیب ملت هزینه‌های گزافی پرداخته است.


بابک زنجانی جراحی می شود؟!

هفته گذشته بود که رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی از ابتلای متهم نفتی به یک بیماری گوارشی خبر داد و گفت: موکلم دو بار برای درمان به بیمارستان آتیه مراجعه کرده و یک نصف روز نیز بستری شده و احتمال عمل جراحی وی وجود دارد.اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها نیز در گفت‌وگویی با ضمن تایید خبر بیماری متهم نفتی اظهار کرد: بابک زنجانی در هفته گذشته دو روز به بیمارستان منتقل شده و دوباره به زندان بازگشته است.آخرین وضعیت جسمانی بابک زنجانی را از وکیل وی جویا شدیم که رسول کوهپایه زاده مدعی شد: موکل بنده در هفته جاری دیگر به بیمارستان اعزام نشده است.وی افزود: وقتی موکلم هفته گذشته به بیمارستان مراجعه کردند، آزمایش‌های تشخیصی انجام شده و پزشک معالج تجویز دارو کرده‌اند و آنطور که مطلع هستم پزشک تشخیص داده‌اند که اگر به داروها جواب ندهد بابک زنجانی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.حال باید دید آنطور که وکیل متهم نفتی عنوان کرده است، بابک زنجانی به تیغ جراحی سپرده می‌شود یا خیر؟میزان این خبر را منتشر کرده است.


حمایت اصولگرایان از نامزدی احمدی نژاد منتفی است

احمد کریمی‌اصفهانی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با سایت نواندیش درخصوص رویکرد اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، گفت: "ما طبق روال قبل، در خط رهبری حرکت می‌کنیم و در دو زمینه در حال بررسی هستیم. در وهله اول در حال مطالعه این موضوع هستیم که آیا به صورت مستقل وارد انتخابات آتی شویم یا اینکه با گروه‌های سیاسی دیگر ائتلاف کنیم. از سویی دیگر درباره گزینه‌های مختلف در حال بررسی هستیم و تعداد افرادی که از نظر ما برای انتخابات صلاحیت دارند، زیاد هستند، امّا؛ هنوز در حال مطالعه هستیم." همچنین از کریمی اصفهانی سوال شد که واکنش اصول‌گرایان به حضور احمدی‌نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری چیست و او پاسخ داد که حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری منتفی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار