کد خبر: ۲۶۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 20 July 2016
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه صدای کشاورزان را از خانه ملت به گوش مسولان می رسانم، گفت: غیبت نمایندگان گیلانی در کمیسیون کشاورزی فرصت سوزی کرد

محمد صادق حسنی در مورد وضعیت استان گیلان و به ویژه شهر رشت، اظهار کرد: من به عنوان نماینده مردم رشت در مجلس قبل از ورود به خانه ملت  عمرم را در شالیزار ها سپری کرده ام.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در کنار سکانداری مدیریت در حوزه دارایی با سابقه بیش از ۲۴سال، ۴۰سال است که درد و رنج کشاورزان به ویژه شالیکاران را در بحث کاشت برنج که توام با رنج است را حس و لمس کرده ام.

صدای کشاورزان را از خانه ملت به گوش مسولان می رسانم

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه همیشه فکر و اندیشه من رفع مشکلات کشاورزان بود، گفت: می خواستم به جایی برسم تا بتوانم مشکلات کشاورزان را برطرف کنم و بدنبال این بودم تا با تکیه بر  توان مدیریتی بتوانم صدای کشاورزان را به گوش مسولان برسانم.

یک کشاورز و حامی کشاورزان هستم

حسنی با اشاره به اینکه تمام افرادی که با من کار می کردند و دوستانم مرا به عنوان یک کشاورز و کسی که از کشاورزان حمایت می کند می شناسند، افزود: بعد از انتخابات هم سعی کردم روی حرفم باشم.

غیبت نمایندگان گیلانی در کمیسیون کشاورزی فرصت سوزی کرد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: اکنون که مدتی است در کمیسیون کشاورزی حضور دارم افسوس می خورم که چه فرصتی را نمایندگان گیلان در گذشته از دست داده اند.

نمایندگان در کمیسیون کشاورزی بدنبال دفاع از استان خود هستند

وی  با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی جایی است که متاسفانه هر نماینده از استان خود حمایت و دفاع می کند، اضافه کرد: این چند سالی که گیلان نماینده در این کمیسیون نداشت، کشاورزان ما خیلی چیز ها را از دست دادند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه گیلان در حوزه های برنج، چای و زیتون ساختار استراتژیک دارد، تصریح کرد: شمار زیادی از کشاورزان در این حوزه ها فعال اند.

به گزارش کاسپین؛ حسنی اظهار کرد: امیدوارم با تکیه بر کرسی نمایندگی مردم گیلان به ویژه رشت با دیدی فرا منطقه ای و بومی بتوانم قدمی در راستای رفع مشکلات کشاورزان گیلانی و در مجموع کشاورزان کل کشور بردارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار