حاشیه های مقیمی در ایلام؛
مهندس مقیمی در ایلام تقصیر همه چیز را به گرده یه دولت قبل انداخت و گفت: خودکفایی در تولید گندم که در نتیجه ی افزایش نزولات آسمانی است هم از برکات دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۲۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 20 July 2016
مهندس مقیمی در ایلام تقصیر همه چیز را به گرده یه دولت قبل انداخت و گفت: خودکفایی در تولید گندم که در نتیجه ی افزایش نزولات آسمانی است هم از برکات دولت تدبیر و امید است.
معاون سیاسی وزیر کشور در ایلام دولت دهم را آبکش کرد و افزود : تورم و رکود و افزایش نرخ ارز و بیکاری و تنگدستی مردم و معیشت سخت و اصلا سیل اخیر در ژاپن هم تقصیر دولت دهم است(این آخریش مزاح بود)

مقیمی به زیاده خواهی های غرب در اجرای برجام اشاره کرد و خوشبختانه در این مورد اسمی از دولت دهم به میان نیاورده و در کمال ناباوری تقصیری را متوجه دولت احمدی نژاد نداست.

معاون سیاسی وزارت کشور به مصیبت عظمای دولت در پرداخت یارانه 45 هزار تومانی اشاره کرد و افزود : ما در جلسات وزارت خانه ها که تا نیمی از شب به طول می انجامد برای پرداخت یارانه 45 هزار تومانی مویه سرایی می کنیم.

خوشبختانه مقیمی هیچ اشاره ای به فیش های حقوقی که بحث داغ امروز رسانه ها و محافل عمومی است نکرده و گویی این مصیبت عظمای واقعی چندان در نگاه برخی دولتمردان مصیبت به حساب نمی آید.

گویی قد کوتاه دایی محمود دیوارش را هم کوتاه کرده و متاسفانه دولتمردان مدبر و امید بخش هیچ دیواری را کوتاه تر از دیوار محمود برای توجیه برخی کم کاری های خود پیدا نکرده اند.

البته بیان این تلخند تلخ اصلا به معنای دفاع از عملکرد دولت قبل نیست.ولی به هر حال حسن روحانی و همراهانش با علم به مشکلات موجود در کضشور وعده های 100 روزه به مردم داده اند و انداختن تقصیر به گردن دولت قبل یک توجیه و عذر بدتر از گناه است.

هرچند دولت قبل ضعفهای زیادی در بدنه ی اجرایی خود داشته ولی اگر رئیس جمهور محترم از مشکلات موجود آگاهی نداشته و در انتخابات شرکت کرده و رئیس دولت شده ، مسیر را اشتباهی انتخاب کرده است.

به هر حال امروز 3 سال از عمر دولت گذشته و برای مردم اصلا پذیرفته نیست که دولت کم کاری ها و مشکلات موجود را توجیه کرده و با انداختن توپ به زمین محمود احمدی نژاد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

از طرفی برجام به مرحله ی اجرا در آمده و با درنظر گرفتن وعده های دولت امروز باید معیشت مردم تغییرات اساسی کرده و این تغییرات کاملا ملموس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار