ظهر امروز ؛
تابناک / شورای اسلامی شهر لنگرود متشکل از ۹عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل است که ریاست آن را امروز ، رحیم شیخ طاهر بر عهده دارد. ریاستی که پس از عبور یک دوره پر از حواشی گوناگون به دست وی رسیده است؛ از نحوه آوردن شهردار اول (انصاری) با حمایت نماینده شهر تا برکناری و نحوه انتخاب شهردار دوم (گلباغی) و روی کار آمدن شهردار سوم ( کحالی ) .
کد خبر: ۲۶۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 18 July 2016
تابناک / شورای اسلامی شهر لنگرود متشکل از ۹عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل است که ریاست آن را امروز ، رحیم شیخ طاهر بر عهده دارد.

ریاستی که پس از عبور یک دوره پر از حواشی گوناگون به دست وی رسیده است؛ از نحوه آوردن شهردار اول (انصاری) با حمایت نماینده شهر تا برکناری و نحوه انتخاب شهردار دوم (گلباغی) و روی کار آمدن شهردار سوم ( کحالی ) .

به گزارش تابناک گیلان، در ماه های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، پرداخته ایم ؛  و شما می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا  و اینجا دنبال کنید.


ظهر امروز خبری از شهرداری لنگرود به بیرون مخابره شد که شاید نقطه پایانی باشد برهمه مواردی که طی 3 سال گذشته در مجموعه شورا و شهرداری لنگرود اتفاق افتاده است.



درگیری شدید و ضرب و شتم یکی از کارگران شهرداری با شهردار و قائم مقام


طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه ، ظهر امروز یکی از کارگران شرکتی شهرداری لنگرود که طی 4 ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده به دفتر شهردار لنگرود مراجعه می کند و پس از بی توجهی و قانع نشدن و براثر فشار روانی حاصل از مشکلات اقتصادی و خانوادگی با شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود درگیر می شود و که این درگیری منجر به جراحت شدید انصار ، قائم مقام شهرداری و درگیری لفظی با رضا کحالی می شود.



نارضایتی ها از کمبود منابع مالی ، معوقات و عدم پرداخت حقوق جمعی از کارکنان شهرداری لنگرود و مهمتر جذب برخی از بستگان شورای شهر لنگرود در شهرداری لنگرود موجب افزایش نارضایتی ها شده است.



تابناک اضافه می کند ؛ شاید مهمترین سوالی که امروز در ذهن مخاطبان ما ایجاد شود این موضوع است که چگونه می شود ، با وجود این اوضاع وخیم مالی برخی از بستگان شورای شهر لنگرود در مجموعه شهرداری مشغول به کار شده اند!؟

طی هفته جاری که به درخواست مکرر مخاطبان تابناک صورت گرفته ؛ به صورت کامل به بررسی ابعاد مختلف و بازخورد این ماجرا و جذب نامتعارف برخی از بستگان شورای شهر لنگرود را از مسئولین بلندپایه استان و شهرستان جویا خواهیم شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
سلام توسعه سیستم اداری شهرداری که ساختمان مخابرات را اجاره به شرط تملک از مخابرات کرفته در زمانه بیکاری جه ضرورتی داشته است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
بدهی چند ده میلیارد تومان که از سوی کحالی ناشی از کارهای واهی صورت گرفته مثلا پرت وپلا کردن نیروها به مکان های نامشخص اجاره ای و متحمل هزینه چندین برابر به شهرداری و..... به جه معناست این شهر بزرگتر ندارد. شش ماه حقوق و کارگران روز مزد 8 ماه حقوق نگرفتند اقای کحالی اگر نمی خواهید پس چرا از انها استفاده ودر جاهای حساس استفاده می کنید اغلبشان در ساختمان مخابرات جمعند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
اقاي كحالي به عملكردتان در لنگرود نگاهي كرده و در خلوتتان خوب فكر كنيد چه كاري براي لنگرود كرديد؟ شما كه ادعاي با تجربه بودن رو داري مردم ميفهمن اقا!!حقوق كارگر و كارمند داده نشه بعد تيرهاي ٣٦ ميليوني صورت بدي ايول تو ديگه كي هستي ؟
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
بدبختا کارگرای شهرداری چه گناهی کردن که اضافه کاری بهشون نمیدی حقوق نمیدی با تهدید میبریشون شب کاری اخه کجای قرارداد هستش تو خیلی بی برنامه ای همین متاسفم برلت خودت در ماه میلیون میلیون پول میگیری ولی کارگرای شهرداری پول نونشون رو ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار