کد خبر: ۲۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 18 July 2016
تابناک / آیت الله زین العابدین قربانی روز دوشنبه دراین دیدار اظهار کرد:بزرگ منشی و عزتمندی خانواده های شهدا انقلاب را تا اینجا رسانده است.

وی افزود:ازخداوند می خواهم صبوری و عزت دنیا و آخرت را به این خانواده ها عطا فرموده وهمانگونه که شهدا شفیع ما درروز قیامت هستند خانواده های این عزیزان را نیز شفیع ما درروز قیامت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه درگیلان تصریح کرد:شهدای ما عزت و سربلندی را برای میهن اسلامی ، انقلاب و امت اسلامی به ارمغان آورده اند .

ایت الله قربانی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا با اهداء عزیزترین هایشان چیزی از دست نداده اند خاطرنشان کرد: هرخدمتی به خانواده های شهدا بشود به اندازه یک تارموی شهید نیست و خداوند نیز شهید هدیه شده از جانب خانواده شهدا را با حسن قبول پذیرفته و میهمان خود کرده است.

دراین مراسم کتاب پژوهشی نو درباره قرآن آیین زندگی نوشته آیت الله زین العابدین قربانی به همراه تابلو فرش، از جانب نماینده ولی فقیه درگیلان به خانواده های هردوشهید اهدا شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار شهید جواد دوربین متولد سال 1342 بود و آبان ماه سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

وی پس از نائل آمدن به افتخار بازنشستگی درتاریخ 17 فروردین ماه امسال، در قالب گروه های مستشاری داوطلبانه به سوریه اعزام و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

از شهید جواد دوربین سه فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

شهید جهانگیر جعفری نیا نیزفرمانده گردان صابرین لشکر 16 قدس گیلان و از مستشاران اعزامی در دفاع از حرم و از جانبازان آزادسازی نبل الزهرا و از اهالی روستای طالب آباد شهرستان انزلی بود که در جریان درگیری ها در کشور سوریه و درجنوب حلب به شهادت رسید.

از شهید جهانگیر جعفری نیا نیز دو دختر خردسال به یادگار مانده وبراساس وصیت این شهید پیکر پاک و مطهرش درزادگاهش روستای طالب آباد شهرستان انزلی به خاک سپرده شد.

شهرستان انزلی 408شهید دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم و شش شهید گمنام را دردل خود جای داده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار