کد خبر: ۲۶۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 18 July 2016
تابناک: حاجی‌پور به تأخیر در پرداخت حقوق نیروهای آتش‌نشان شهرداری رشت اشاره کرد و ضرورت پرداخت به‌موقع حقوق آنها را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی این شهر به وظایف مهم آتش‌نشانان اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت خطرناک بازار این شهر، یادآور شد: بارها گفته شده که بازار رشت وضعیت خطرناکی دارد و مانند انبار باروت است.

وی افزود: نجات فردی که در آسانسور گیر کرده و یا نجات افرادی که گرفتار حیوانات و خزندگان خطرناک هستند از جمله وظایف آتش‌نشانان است.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی بالغ بر 30 نوع ماموریت دارد، افزود: خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها یکی از این ماموریت‌ها است.

وی به حادثه آتش‌سوزی اخیر در بازار رشت اشاره کرد و گفت: اخیراً اتفاق‌های بدی در شهر به‌وقوع پیوست که آتش‌سوزی بازار بزرگ رشت یکی از این حوادث بود.

حاجی‌پور غیرت و شجاعت آتش‌نشانان را ستودنی خواند و افزود: اعتقاد ما بر این است که نیروهای آتش‌نشان در بخش تبلیغات مظلوم واقع شده‌اند و باید در این حوزه بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشان در مواجهه با حوادث تنها به فکر نجات مصدومان هستند، تصریح کرد: آنها رد اینگونه موارد جان خود نادیده می‌گیرند.

حاجی‌پور به تأخیر در پرداخت حقوق نیروهای آتش‌نشان شهرداری رشت اشاره کرد و ضرورت پرداخت به‌موقع حقوق آنها را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: اگر حادثه‌ آتش‌سوزی در کوچه‌های تنگ بازار اتفاق می‌افتاد خودروهای آتش‌نشانی قادر به ورود به آن کوچه‌ها نبودند و فاجعه‌ای عظیم به‌وقوع می‌پیوست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار