واکنش منوچهر مهدی به اقدام عجیب شهرداری چاف و چمخاله ؛
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر لنگرود طی گفت و گویی با تابناک گیلان به اقدام مسئولین طرح سالمسازی ساحل چمخاله در خصوص دریافت وجه از شهروندان لنگرودی انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۶۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 18 July 2016
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر لنگرود طی گفت و گویی با تابناک گیلان به اقدام مسئولین طرح سالمسازی ساحل چمخاله در خصوص دریافت وجه از شهروندان لنگرودی انتقاد کرد.

به گزارش تابناک گیلان، منوچهر مهدی پور اظهار کرد: ابتدا اینکه دریا و ساحل زیبای چمخاله نه تنها متعلق به مردم منطقه بلکه به عنوان یک نعمت ملی متعلق به همه مردم است اما از آنجا که یک بخش از این دریا تحت عنوان طرح سالمسازی با امکانات جانبی در اختیار نهادهایی از جمله شهرداری و بخش خصوصی قرار دارد، این نهادها برای نگهداری از این امکانات و بعضا درآمد زایی اقدام به دریافت وجه ورودی به این طرح میکنند.

وی افزود: اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد اینست که این مبلغ (4000 تومان) از شهروندان لنگرودی که همیشه در این منطقه حضور دارند دریافت نشود و یا لااقل مبلغی بسیار کمتر از میزان تعیین شده از این همشهریان لنگرودی دریافت گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه پیگیری های لازم را به عمل خواهیم آورد و در هفته آینده طی جلسه ایی با اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم شهرساحلی چاف و چمخاله این موضوع را مطرح خواهیم کرد تا حقوق شهروندان عزیز لنگرودی نیز حفظ شود.






مهدی پور در پاسخ به این سوال که هزینه اولیه ساخت و راه اندازی طرح سالمسازی ساحل چمخاله که به مبلغ 4میلیارد توسط شهرداری لنگرود تامین شده بود ادامه داد: در سال 87 و تا قبل از اینکه بر طبق تقسیمات جدید جغرافیایی، چاف و چمخاله به عنوان شهر معرفی شوند، ساحل چمخاله تحت اداره شهرداری لنگرود قرار داشت و از سال 83 که طرح های سالمسازی دریاها استارت خورد طرح سالمسازی ساحل چمخاله نیز در دستور کار قرار گرفت و برای راه اندازی و بهره برداری از آن حدود 4 میلیارد هزینه شد.

مهدی پور در پایان گفت: این هزینه زمانی انجام گرفت که اداره ساحل چاف و چمخاله در اختیار شهرداری لنگرود قرار داشت بنابراین اقدام خارج از قانون انجام نگرفت.



تابناک در پایان اضافه می کند ؛ شهرداری چاف و چمخاله توضیح دهد که دریافت مبلغ 4000 تومان هزینه از شهروندان بومی منطقه بابت چه چیزی است و این مبلغ در ازای چه خدمات ویژه ای از مردم منطقه اخذ می شود؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
این آقای مهدی پور این سال آخری سخت در حال تکاپو هستند برای انتخابات شورا این سه سال یادتون نبود الان رسانه ای شدید و توی دل مردم خودتون را میخواهید جا بگیرید
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
جناب آقای شورا محترم بنده لاهیجانی هستم اگر در قانون شهروندی قرار باشد که هرکس متعلق به همان شهر هست از قوانین شهرداری و شهروندی معاف باشد همه شهرداری ها باید ورشکسته و بسته شوند مثلا در شهر ما لاهیجان برای بام سبز لاهیجانی تهرانی رشتی تبریزی و... ندارد همه ملزم به یک نوع وروی میباشند یا شهرهای بزرگ مثل تهران یا رشت و.. مثلا در خود لنگرود مگر از پارکینگ شهرداری از همه نوع شهرها و خود لنگرودیها یک قیمت ورودی میگیرند . ضمنا دریا برای همه مردم ایران میباشد و در چمخاله و چاف خیلی از جاهای دیگر هستش که بدون ورودی و کاملا رایگان میباشد و مردم خود شهرهای چمخاله و چاف و لنگرود و اطراف میتوانند از انجاهها استفاده کنند و مهمانهایی که از خارج استان و شهرستانهای دیگر می آیند از داخل طرح استفاده کنند که بنظر بنده اینجوری مقبولتر میباشد
خواهشمندم از شما شورای محترم که شهروندی درجه یک و دو را در این مملکت رواج ندهید که این خود باعث تفرقه میباشد با این همه دشمنهایی که مملکت ما دارد و مترصد کوچکترین لغزش هستند تا از این موقعیتها سوء استفاده کنند. لطفا تفکر بیشتر انجام دهید
با تشکر
لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
پول چیه اقا خیلی ناچیز یا چهار هزار ، چمخاله هنوز زیر نظر شهرستان لنگرود هست ، اصلا نباید از لنگرودی ها گرفته شه،شهرهای همجوار ببینید چنین کاری میکنن ها،اقایون که هر روز شهر اضافه کردن بیان جواب بدن دیگه ، چمخاله جزو شهرستان لنگرود هست یا نه ، تکلیفش روشن کنن اول.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقای مهدی پور حتما تهاتر زدی دوره خودت بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
یعنی الآن این آقا دلش برای مردم لنگرود سوخته؟! من واقعاً باید باور کنم.
چمخاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
باسلام خدمت جناب آقای مهدی پور طرحی که با ۴ میلیارد لنگرود ساخته شده بود توسط لنگرود به بنادر واگذار شده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار