کد خبر: ۲۶۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 17 July 2016
تابناک / مدیرعامل شرکت گاز گیلان ، با اتمام گاز رسانی به تمامی شهرها و روستاهای لاهیجان، این شهرستان را سبز اعلام کرد.

جمشید ظهیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اتمام گاز رسانی به 25 روستای شهرستان لاهیجان، هم اکنون تمامی شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند؛ از اینرو، این شهرستان سبز اعلام می شود و بزودی شاهد برگزاری جشن آن در این شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با اتمام عملیات گاز رسانی و توسعه روستایی در شهرستان لاهیجان هم اکنون 180 روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به یکصد درصد رسیده است .

ظهیری تصریح کرد: برای گاز رسانی به 90 روستای شهرستان لاهیجان طی 18 ماه گذشته بیش از 500 کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال انجام شده است .
وی اظهار کرد : با اجرایی شدن بیش از یکهزارو 350 کیلومتر شبکه گازدار و 40 هزار انشعاب در شهرستان لاهیجان ، روزانه به بیش از 72 هزار مشترک خانگی ، تجاری و صنعتی خدمات گاز رسانی ارائه می شود.
وی با اشاره به ادامه اشتراک پذیری متقاضیان جدید گفت : با ادامه اشتراک پذیری های جدید ،تعداد مشترکان در این شهرستان در چند ماه آینده به 80 هزار مشترک خواهد رسید .
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق استان گیلان واقع است.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه دارای بیش از 180 روستاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار