کد خبر: ۲۶۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 17 July 2016
تابناک / استاندار گیلان گفت: امسال در گیلان بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، محمد علی نجفی، استاندار گیلان صبح امروز(27تیر) در حاشیه افتتاح طرح صنعتی آرشام پویش پلیمر در این شهرستان با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه مسئولان است، اظهار کرد: در سال 94، 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت تعدادی از شهرستان‌های گیلان در راستای گازرسانی به عنوان شهر سبز معرفی می‌شوند، افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در نیمه سال 96، استان گیلان به عنوان استان سبز معرفی خواهد شد.

 

استاندار گیلان با اشاره به احداث 11 سد لاستیکی در این استان، گفت: تا کنون 2 سد لاستیکی احداث، 2 سد لاستیکی در حال اجرا و 7 سد دیگر در دست اقدام است.

 

نجفی با بیان اینکه عملیات اجرایی سد پلرود در گیلان در حال انجام است، تصریح کرد: باید از باران که رحمت الهی است نهایت بهره را ببریم.

 

وی با اشاره به اجرایی کردن سد شفارود، خاطرنشان کرد: محیط زیست و منابع طبیعی گیلان در راستای ساخت سد شفارود همکاری لازم را دارند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث سدهای پایین دستی از سیاست‌های دولت است، اظهار کرد: آب شرب تعدادی از شهرستان‌های گیلان از طریق سد سفید رود تامین می‌شود.

 

نجفی در پایان افزود: امسال در گیلان بالغ بر 470 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط اختصاص داده شده است.

 

در ادامه علی منتظری، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه طرح صنعتی آرشام پویش پلیمر دارای 3 هزار متر مربع زیربنا است، گفت: برای مجتمع فوق بالغ بر 14 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه این مجتمع برای 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است، تصریح کرد: مجتمع صنعتی‌ تولیدی آرشام پویش پلیمر به عنوان نخستین  کارخانه تولید مواد اولیه مورد استفاده در صنعت کابل‌سازی و لوله‌سازی با دانش فنی بومی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار