تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / تیرماه 95 بود که معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: استانداری مازندران آمادگی کامل دارد تا رسانه ها مطالباتشان را از استانداری و اداره کل ارشاد مشخص کنند.
کد خبر: ۲۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 16 July 2016
تابناک / اوایل تیرماه 95 بود که معاون سیاسی استانداری مازندران اظهار کرد: استانداری مازندران آمادگی کامل دارد تا رسانه ها مطالباتشان را از استانداری و اداره کل ارشاد مشخص کنند.

به گزارش تابناک گیلان، علیرضا یونسی گفت: رسانه ها سرمایه هر نظام هستند و هر چه این مجموعه بیشتر تقویت شود و حرفه ای تر عمل کند به نفع جامعه است.

وی افزود: نظام وظیفه دارد تا از سرمایه های اهالی قلم و اصحاب رسانه محافظت و مراقبت کند و این گروه سربازان جبهه نرم هستند و بار سنگین امانت مردم به عنوان تعهد بر دوش اصحاب رسانه سنگینی می کند و با بهترین شکل ممکن باید مطرح کند و از سویی هم باید ارزش های جامعه و نظام را حفظ کنند .

نکاتی که در ابتدای گزارش و از سوی یکی از مقامات دولتی استان همجوار مطرح شد ، تلنگری بود برای مجموعه مدیریت دولتی در گیلان ، که نه تنها در سه سال گذشته هیچ حمایتی از رسانه های گیلان نشد ؛ بلکه همین چند روز گذشته بود که متوجه شدیم دو رسانه مریض هم داریم که باید درمان شوند! اما هرچه بود تفاوت نگاه معاونان سیاسی - امنیتی دو استان همسایه را به خوبی نشان داد.



به گزارش تابناک ، چند روز گذشته بود که خانه مطبوعات گيلان در خصوص انتقاد استاندار گيلان از عدم همكاري و تعامل دو رسانه در استان با سياست هاي دولت، بيانيه اي صادر كرد.

خانه مطبوعات استان گيلان در این بيانيه اعلام كرد: تلاش رسانه ها بايد در جهت بيان واقعيت هاي جامعه براي گسترش رفاه و آسايش مردم باشد و قلم خود را در راستاي نااميدي و تضعيف خدمات دولت بكار نگيرند.


جدا از بحث ضرورت یا عدم ضرورت این بیانیه لازم است خانه مطبوعات درخصوص مسائل مهمتری که به خاطر آن تشکیل شده ، احساس تکلیف کند و بیانیه دهد ؛ آیا در سه سال گذشته وضعیت معیشتی خبرنگاران و اهالی رسانه گیلان شاهد کوچکترین بهبودی بوده که موجب خرسندی دوستان خانه مطبوعات ما از عملکرد تیم دولت اعتدال و توسعه در گیلان شده باشد؟


به خاطر داریم که مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: اعتقاد ما این است که وجود رسانه های پیگیر، مطالبه گر و ناظر میتواند ما را به جامعه ای پویا تر، با نشاط تر و چابک تر تبدیل کند، و در بوته نقد ، ندیدن رسانه ها یکی از عوامل کندی توسعه در گیلان می باشد.

رضا ثقتی گفت: عدم  مطالبه گری برخی رسانه ها  از جمله دغدغه های امروز افکار عمومی در گیلان است.

خانه مطبوعات گیلان و کسانی که به دنبال کشف رسانه های مریض در گیلان هستند ، خودشان برای بهبود فضای فرهنگی و اقتصادی رسانه های استان چه کرده اند؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار