واکنش ابراهیم مهربان به جوابیه هدایتی:
تابناک / ابراهیم مهربان در خصوص جوابیه نقی هدایتی، رئیس هیات کشتی استان گیلان در پاسخ به اظهارات اخیر خود در مورد ورزش استان اظهار کرد: بنده نکاتی را در مورد نقاط قوت و ضعف ورزش گیلان عرض کردم که بصورت کلی بیان شده بود اما اقای هدایتی با یک جوابیه عجولانه آنرا شخصی فرض کرد.(جوابیه رئیس هیات کشتی گیلان را در اینجا بخوانید)
کد خبر: ۲۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 12 July 2016
تابناک / ابراهیم مهربان در خصوص جوابیه نقی هدایتی، رئیس هیات کشتی استان گیلان در پاسخ به اظهارات اخیر خود در مورد ورزش استان اظهار کرد: بنده نکاتی را در مورد نقاط قوت و ضعف ورزش گیلان عرض کردم که بصورت کلی بیان شده بود اما اقای هدایتی با یک جوابیه عجولانه آنرا شخصی فرض کرد.(جوابیه رئیس هیات کشتی گیلان را در اینجا بخوانید)

وی افزود: در مصاحبه بنده که بحث خودم و ورزش گیلان در آن مطرح شد، تنها مواردی را عرض کردم که بعنوان یک کارشناس ورزشی به نظرم می رسید.

مهربان بیان کرد: خبرنگار در مورد رشته تخصصی بنده که کشتی است سوالی را پرسید و نظر بنده را راجع به وضعیت کشتی استان جویا شد که بنده هم به تبع آن پاسخ دادم و آیتم هایی را که در موفقیت یک تیم و رشته ورزشی موثر است نام بردم که شامل معرفی مربی از گیلان به تیم ملی یا معرفی ورزشکاران گیلانی و رساندن انها به سطوح ملی بود.

عضو شورای شهر لاهیجان اضافه کرد: بنابر این تعبیر و تفسیر اظهارات بنده منتج به رضایت یا عدم رضایت از وضعیت کنونی ورزش گیلان نمیشود و هیچ قصد و نیتی هم از ورود به این بحث نداشته و ندارم و البته فضا را هم مناسب ورود خود به عرصه ورزش گیلان نمی بینم.

وی ادامه داد: اقای هدایتی گفتند شما بعنوان یک ورزشکار عضو شورای شهر برای ورزش لاهیجان چه کردید؟ باید بگویم ما هر کاری که برای کشتی بکنیم را لازم نیست رسانه ای بکنیم و شهرداری لاهیجان بعنوان تنها شهر در استان در حال تاسیس خانه کشتی میباشد که در حال حاضر آماده بهره برداری ست و اتفاقا بنده باید از شما بپرسم که جنابعالی بعنوان رئیس هیئت کشتی استان چطور از این اتفاق مبارک خبر ندارید؟

مهربان گفت: شما که می گویید بنده از تمام زیر و بم کشتی استان مطلعم چطور از تاسیس تنها خانه کشتی استان توسط شهرداری لاهیجان در فاصله 45 کیلومتری رشت، آگاه نیستید؟

سرپرست اسبق هیئت کشتی افزود: بنده 16 ماه سرپرست هیئت کشتی بودم و برآیند فعالیتهای من و ایشان مشخص است و راجع به باقی مسایل، اهالی کشتی باید قضاوت کنند و در خصوص کارهایی که برای کشتی لاهیجان کردیم لازم به ذکر است که شهرداری لاهیجان تنها شهری بود که مسابقات محلات را برگزار کرد، هرچند این اقدامات کافی نیست اما به اندازه وسع ما است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر هدایتی، نیت وی را حمله به خود دانست و اشاره کرد: قصد آقای هدایتی در صدور جوابیه، حمله بود، هرچند بنده به هیچ عنوان قصد شخصی سازی این مسایل را ندارم و جالب است که مصاحبه ایشان را پیش از انتشار بصورت خبر در قالب یک کامنت در سایت تابناک و زیر خبر بنده با ادبیات تندتری نشر دادند که حداقل حسن این مصاحبه این بود که ما محل هدایت کامنت ها را تشخیص دادیم.

مهربان اذعان داشت: در جای دیگری فرمودند فلانی به دنبال گرفتن پست است، از آنجایی که بنده اهل حاشا نیستم میگویم که زحمت کشیدم و درس خواندم که بتوانم از راهش و با شان و منزلت انسانی خود، از این تحصیلات استفاده کنم و دنبال پست هم میروم و از لابی هایی هم که دارم استفاده میکنم و این را کتمان نمی کنم اما هرگز برای گرفتن پست تعطیم نمی کنم و دولا نمیشوم.

وی در پایان اظهار کرد: ما از مولای خود یاد گرفتیم که حق خود را بگیریم و این حق ماست که آموزه های خود را به نسل بعدی تحت هر عنوانی انتقال بدهیم و این که اگر بنده با افراد با نفوذ و سیاسی کشور ارتباط دارم جرم نیست و اینکه گفتند شما دولت را نقد کردید، بنده نه دولت را تایید کردم و نه تکذیب کردم و اصلا در حدی نیستم که اظهار نظرهای اینچنینی بکنم و به هیچوجه بدنبال مسایل سیاسی نیستم. / خزر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار