تابناک / محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت عصر امروز (یکشنبه) با حضور در صحن شورای اسلامی این کلانشهر به شش سئوال از پیش تعیین شده اعضای شورا پاسخ داد که هفت نفر قانع نشدند.
کد خبر: ۲۵۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 10 July 2016
تابناک /  محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت عصر امروز (یکشنبه) با حضور در صحن شورای اسلامی این کلانشهر به شش سئوال از پیش تعیین شده اعضای شورا پاسخ داد که هفت نفر قانع نشدند.

شهردار کلانشهر رشت به هر یک از سئوالات اعضا شامل چرایی نصب باجه های بانک شهر در معابر بدون دریافت مجوز، بحث مربوط به ساختمان دانا، تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل، جابجایی مکرر مدیران، تاخیر در پرداخت بیمه اجباری کارکنان و وضعیت نابسامان سازمان اتوبوسرانی به اعضای شورا پاسخ داد.

این سئوالات قبلا به شهردار کلانشهر رشت ارائه شده بود و او نیز علاوه بر پاسخ شفاهی در قالب پاورپوینت، جواب را مکتوب به اعضای شورا ارائه داد.

بعد از پاسخ سئوالات و ترک صحن از سوی شهردار، اعضای شورا نسبت به قانع شدن یا نشدن جواب های ثابت قدم، رای گیری کردند.

از 13 رای ماخوذه ، هفت نفر از اعضای شورا نسبت به پاسخ شهردار به سئوالات قانع نشدند.

* اسماعیل حاجی پور و فرانک پیشگر از غایبان این جلسه بودند.

بر اساس ماده 73 قانون شورا، اگر پاسخ شهردار قانع کننده تشخیص داده نشود، طی جلسه دیگری از شورا موضوع دوباره به صورت استیضاح که حداقل به توافق یک سوم اعضای شورا رسیده باشد، ارائه می شود.

فاصله بین ابلاغ تا تشکیل جلسه از طرف رئیس شورا تعیین خواهد شد که حداکثر 10 روز خواهد بود که بعد از این، شورا پس از طرح سئوال یا سئوالات و جواب شهردار، رای موافق یا مخالف خواهد داد.

در صورتی که شورا با اکثریت (دو سوم) کل اعضا رای مخالف دهد، شهردار از کار برکنار و فرد جدیدی از سوی شورا انتخاب خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
[ Photo ]
اقای استاندار !! توجه شما را به صحبت های رییس جمهور جلب می نمایم!
خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان.
http://sarihkhabar.ir/?p=3799
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار