مهرزاد حمیدی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم گیلان با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت اظهار کرد: این جشنواره در راستای گرامیداشت هفته سلامت برگزار شده است
کد خبر: ۲۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مهرزاد حمیدی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم گیلان با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت اظهار کرد: این جشنواره در راستای گرامیداشت هفته سلامت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته چنین جشنواره‌ای در گرگان برگزار شده بود، افزود: با برگزاری این جشنواره باید بتوانیم آغاز برنامه‌های آینده و  پروژه‌های جدید را داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزاری جشنواره مذکور را از نظر کیفی و کمی بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های جذاب در ایجاد شادی و نشاط و انس دانش‌آموزان به مدرسه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی در وفاق و سازگاری و پیشگیری از آسیب‌ها بسیار موثر است، تصریح کرد: جشنواره مذکور از نظر آثار چهار برابر رشد کرده بود.

حمیدی پیاده کردن طرح‌های خلاقانه در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: مسابقات تیمی مادران و دختران و پدران و پسران در مدارس برگزار کنیم.

وی از حضور 3 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز در المپیادهای آموزشگاهی خبر داد و یادآور شد: در حوزه تربیت بدنی و ورزش مسابقات تیمی مادران و دختران و پدران و پسران در مدارس برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رویکرد این وزارتخانه در حوزه ورزش مدارس متذکر شد: امسال رویکرد آموزش و پرورش مدرسه‌محوری و فراگیر شدن ورزش همگانی و ارتقای آن در مدارس کشور است.

گردهمایی معلمان تربیت بدنی و مربیان بهداشت گیلان نیز با حضور حمیدی در دهکده ساحلی بندر انزلی در حال برگزاری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار