تابناک / امام جمعه رشت گفت: نباید مردم را از انقلاب و نظام با بزرگ‌نمایی برخی مسائل دلسرد کرد.
کد خبر: ۲۵۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 01 July 2016
تابناک / امام جمعه رشت گفت: نباید مردم را از انقلاب و نظام با بزرگ‌نمایی برخی مسائل دلسرد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک روز جهانی قدس به عموم مردم مسلمان جهان بیان داشت: پیام روز قدس این است که نباید برابر مظلومانی که ستم ظالمان را تحمل می‌کنند سکوت کنیم.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی با بیان اینکه نباید بگوییم ما کاری به مردم یمن و سوریه و عراق نداریم چون آنها برادران دینی ما هستند، افزود: ما نمی‌توانیم برابر ظلم و ستمی که به مردم فلسطین روا می‌شود ساکت بمانیم.

وی با اشاره به جنایت‌های تکفیری‌ها و داعش در کشورهای عربی اظهار کرد: کسانی که این جنایت‌ها را با نام دین مرتکب می‌شوند دست‌نشاندگان استکبارند چون مردم را از دین و معنویت دور می‌کنند.

قربانی افزود: مردم ایران روز جهانی قدس به ندای بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه، مسلمانان همواره از سوی خداوند توصیه به حمایت از برادران دینی خود در هر کجای جهان شده‌اند، تاکید کرد: حتی در آیات و روایات به مهربانی و عطوفت با غیر مسلمانان نیز تاکید شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن یادآوری حوادثی که تیرماه ابتدای انقلاب تاکنون توسط دشمنان به وقوع پیوسته، گفت: ترور شخصیت‌های نظام در ۷ تیر، سقوط هواپیمای ایرباس به دست آمریکا  نشان‌دهنده نقض حقوق بشر توسط استکبار است.

امام جمعه رشت با اشاره به انتشار فیش‌های حقوقی میلیونی و دامن‌زدن برخی رسانه‌ها و سیاه‌نمایی درباره این اسناد، تصریح کرد: این‌گونه هم نیست که تمامی خدمت‌گزاران نظام از حقوق‌های میلیونی برخوردار باشند. نباید مردم را از انقلاب و نظام با بزرگ‌نمایی برخی مسائل دلسرد کرد.

وی در پایان بیان داشت: امام‌علی(ع) در نامه خود به مالک‌اشتر بارها درباره اهمیت بیت‌المال فرمودند و در نظام‌مقدس ما نیز باید هر کسی که بیت‌المال را حیف و میل می‌کند مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار