تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / مردم مومن و روزه‌دار استان گیلان از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز با حضور در خیابان‌ها، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی روز جهانی قدس تا میعادگاه نماز جمعه را می‌پیمایند.
کد خبر: ۲۵۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 01 July 2016
تابناک / مردم مومن و روزه‌دار استان گیلان از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز با حضور در خیابان‌ها، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی روز جهانی قدس تا میعادگاه نماز جمعه را می‌پیمایند.

به گزارش تابناک گیلان، شهروندان شهر رشت، از مسیرهای میدان شهدای ذهاب، خیابان امام، میدان فرهنگ، میدان مصلی - ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلی - سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ، میدان مصلی و مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ، میدان مصلی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته‌اند تا ثابت کنند که همچنان بر عهد خویش با امام امت پایبندند و آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

مردم مومن و روزه دار گیلانی امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای خلق حماسه ای دیگر از جنس حمایت از مظلوم و برائت جستن از ظالم در راهپیمایی روز قدس همگام با مردم میهن اسلامی و مسلمانان جهان ، طلیعه و تجلی از عزت آفرینی داشتند.

امروز اهل تشیع و تسنن گیلان ، اقشار مختلف اعم از کسبه و بازاریان، جامعه فرهنگی و دانشگاهی، جامعه پزشکان، ورزشکاران، کارگران و دیگر صنوف در هر رده سنی، با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند تا حمایت خود را از ستمدیدگان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

این روز بزرگ، ابتکار و میراثی ماندگار از امام راحل برای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و امام (ره) مسیر نو برای مبارزه با استکبار به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان رقم زدند.


مردم روزه دار گیلان در گرمای طافت فرسای امروز در شهر و روستاهای استان، آزادی قدس شریف را سر داده و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه اسرائیل غاصب به گوش جهانیان رساندند.

شکوه حضور مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۱ نقطه استان گیلان همزمان با سراسر کشور به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان هیچگاه فلسطینی های مبارز را در آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست های جنایتکار کودک کش تنها نخواهند گذاشت.

مردم ولایی شهر رشت نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی از شهدای مدافع حرم استان در گرمای شدید با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی روز قدس  که به میعادگاه نماز جمعه در مصلای رشت ختم می شود، خشم خود را از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب  نشان دادند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار