بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 01 July 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


همراهی آیت الله با شعار «هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو»


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محدوده خیابان کاوه وارد خیابان آزادی و به جمع خیل عظیم راهپیمانان در مراسم روز جهانی قدس پیوست.

وی در حین راهپیمایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مردم امروز یک صدا و همدل با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزات و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی را به خوبی نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور پرشور در آینده فلسطین و مردم آن نقش مهمی خواهد داشت، گفت: صداوسیما باید این حماسه را به خوبی به نمایش بگذارد.

 هاشمی رفسنجانی افزود: دوستان سابق فلسطینی‌ها، آرام گرفته و سکوت اختیار کرده‌اند و حوادث منطقه نشان می‌دهد که باید هوشیار‌تر از سابق باشیم.

در طول مسیر راهپیمایی، مردم با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، درود بر خامنه‌ای سلام بر هاشمی، خامنه‌ای زنده باد هاشمی پاینده باد، هاشمی هاشمی خدا نگهدارتو ایشان را همراهی کردند.



خانمی که سوشا مکانی را به نروژ برد (عکس)



سوشا مکانی تیم جدید خودش را در نروژ پیدا کرده است.


به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سوشا مکانی به تازگی قرارداد خود را با تیم میوندالن نروژ رسمی کرده است. دروازه بان ستبق پرسپولیس که از حضور در لیگ ایران محروم شده، بعد از پیوستن به این باشگاه، در اینستاگرام خود این خبر را رسمی کرد و متن زیر را برای عکسش با پیراهن این باشگاه نوشت:


سوشا مکانی



« خوشحالم و افتخار اینو دارم که بتونم بهترین استارت رو داشته باشم برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورم در راه رسیدن به جام جهانی. مرسی از خانم سمیرا سمیعی یکی از بزرگترین منیجر های دنیا که خیلی به من کردند. امیدوارم بتونم جواب این همه لطف رو با عملکردم بدم. همچنین امیر سلطانی عزیز که واقعا مدیونتم. با آرزوی بهترین ها برای مردم عزیز کشورم. امیدوارم نماینده قابلی باشم در کشور نروژ. »

اما سمریا سمیعی کیست؟


سمریا سمیعی

سمیرا سمیعی هر چند سال یکبار نامش در فوتبال ایران سر زبان ها می افتد. یک بار به خاطر شراکت تجاری با علی دايي، مقطعی به خاطر مدیر برنامه های بزرگانی چون ماتیوس، پرمرته ساکر،آدریانو ی برزیلی و برمه و زمانی به خاطر آوردن ماتیوس به ایران. اما این بار موضوع متفاوت است. دختر پروفسور سمیعی یکی از بزرگترین جراحان چشم در جهان. پدرش ، پسرعموی مجید سميعي پروفسور معروف و جراح مغز است.

سوشامکانی در سال ۹۲ تایید کرد که سمیرا سمیعی مدیر برنامه هایش است و آن زمان که گلر فولاد بود تاکيد کرد او مذاکراتی با باشگاه های روتردام هلند و بروخه بلژیک داشته است. اما دست تقدیر سوشا را سرخپوش کرد تا این بازیکن یکی از جنجالی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران شود. حالا بعد از چند سال و شاید در بهترین زمان ممکن سمیرا سمیعی به کمک سوشا مکانی آمد. تیم ميوندالن نروژ، تیم جدید سوشا است. او در اينستاگرامش از سمیرا سمیعی تشکر کرده و از او به عنوان یکی از بزرگ ترین منيجرهاى دنیا یاد کرده است. با شرایطی که برای مکانی به وجود آمد به نظر می رسید او در فوتبال ایران محو شود و اگر این انتقال شرایط را تغییر دهد، سوشا بخش مهمی از زندگی ورزشی خود را مدیون سمیرا سمیعی خواهد بود. 


سمریا سمیعی

کوتاه و مختصر در خصوص سمیرا سمیعی:

*سمیرا سمیعی تنها مدیر برنامه زن فوتبال آلمان است و در بین ایرانی ها مشهورترین شان.

* چند سال پیش به واسطه ارتباط دوستانه ای که با تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو داشت لوتار ماتئوس را به ایران آورد.

* همسر فعلی اش آلمانی و کارخانه دار است، او همچنین اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ و آگزبورگ هم هست.

* سمیعی سال‌ها مشاور آندریاس برمه، دفاع چپ سابق تیم ملی آلمان، و سیریاکواسفورزا، کاپیتان سابق تیم ملی سوییس بوده و روابط نزدیکی با لوتار ماتئوس دارد.

* سوشا تنها بازیکن ایرانی است که او را به عنوان مدیربرنامه های خودش انتخاب کرده است البته مدیربرنامه هایش در اروپا.

* جالب است بدانید عقد سمیرا و همسرش به گفته خودش «ایرانی» برگزار شد و عاقد مراسم هم آیت‌الله بجنوردی بوده.

* خودش می گوید از کودکی حسین کلانی را می شناخته و به او عمو می گفت.

* به ۶ زبان آلمانی، فارسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط است.

* سیزده باشگاه در بوندس لیگای یک و دو با او روابط کاری دارند که معروف ترین شان بایرلورکوزن است.

* شعار او این است؛ «فوتبال با احساس است».




شوک بی‌ سابقه در بازار سکه و طلا


رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به نوسانات قیمت طلا و سکه در هفته اخیر گفت: به گونه‌ای شاهد بالارفتن قیمت سکه در بازار ایران بودیم که بالاترین قیمت طی دو سال گذشته تجربه شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به نوسانات قیمت طلا و سکه در هفته اخیر گفت: به گونه‌ای شاهد بالارفتن قیمت سکه در بازار ایران بودیم که بالاترین قیمت طی دو سال گذشته تجربه شد.

محمد کشتی‌آرای در مورد قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت، اظهار کرد: جمعه هفته گذشته بود که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شوکی به بازار طلا وارد شد که شاهد افزایش ۵۰ دلاری قیمت جهانی این فلز گران بها بودیم.

وی ادامه داد: پس از این شوک وارده بازارهای مالی با واکنش مواجه شدند و دولت‌ها برای جلوگیری از ضرر و زیان بورسی دست به تدبیر و کنترل زدند که در نهایت طی هفته گذشته شاهد نوسانات تا ۱۰ دلاری قیمت جهانی طلا بودیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت طلا و سکه در هفته آینده برگرفته از اعلام شاخص‌های آمریکاست، گفت: در هفته‌ای که گذشت با توجه به افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در داخل بودیم.

کشتی‌آرای با اشاره به افزایش بی‌سابقه قیمت سکه در طول هفته گذشته اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت دیدیم که قیمت سکه به بالاترین رقم خود در دو سال گذشته رسید.



استقبال از عارف با شعار «مرگ بر منافق»


محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس بنیاد امید ایرانیان امروز در جمع راهپیمایان یوم الله روز قدس حضور یافت.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس بنیاد امید ایرانیان امروز در جمع راهپیمایان یوم الله روز قدس حضور یافت.

برخی از جمعیت حاضر با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر حامی فتنه از وی استقبال کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار