کد خبر: ۲۵۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳ 30 June 2016
تابناک / سید ایمان نعیمی شناگر و مربی شنا و نجات غریق گیلان که از 9ماه پیش تمرینات خود را برای ثبت رکورد طولانی ترین شنای استقامت آبهای آزاد جهان در گینس آغاز کرده است.

نعیمی هدف شخصی خود را از این حرکت ابتلای همسرش به بیماری ام اس عنوان کرد و گفت : انجمن ام اس گیلان زمینی را در رشت خریداری کرده که برای ساخت مرکز درمانی خاص بیماران ام اسی در گیلان نیازمند حضور خیرین و مسوولان هستیم.

وی در ادامه در تست های فدارسیون ورزشهای همگانی که با حضور رضایی رییس کمیته ثبت رکوردها انجام شد به مدت دو روز ، هر روز 6 ساعت و حدود 20 کیلومتر را شنا کردم تا مجوز نهایی برای اجرای این رکورد را در جهان و کتاب ثبت رکوردها گینس  به دست آورم .

معینی گفت :  اواخر تیر ماه حرکت هزار و 400کیلومتری خود در دریای خزر را از بندر آستارا به سمت بندر ترکمن و بازگشت آن به آستارا و از اونجا به منطقه آزاد انزلی آغاز خواهم کرد ،


شناگر گیلانی رکورد جهانی شنا در آبهای آزاد را می شکند

پیش بینی می شود این حرکت 60 روز طول بکشد و روزی 20 تا 30 کیلومتر را شنا کنم و در 25 شهرستان هم استراحت داشته باشم .

 وی با اشاره به هزینه بالای این ثبت رکورد جهانی که شامل هزینه داوران، منجیان غریق، غواصان،پزشکیاران،قایق موتوری، اسکان و تغذیه را از مهمترین هزینه های این ثبت رکورد دانست و از سازمانهای دولتی ، خصوصی ، صنایع و خیرین خواست که کمک کنند.

معینی از حمایت و اعلام آمادگی انجمن ام اس،سپاه قدس گیلان و رییس هیات شنای گیلان تا به امروز خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار