کد خبر: ۲۵۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 29 June 2016
تابناک / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 500 نفر از خبرنگاران گیلان در 17 مرداد روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.

فیروز فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان، اظهار کرد: امسال در روز خبرنگار حدود 500 نفر از خبرنگاران گیلانی که مورد تأیید مدیران مسؤول خود هستند، تجلیل می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران روزنامه‌، هفته‌نامه، دو هفته‌نامه، خبرگزاری، ماهنامه، فصل‌نامه و سرپرستی‌‌های گیلان همزمان با روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه از خبرنگاران 64 پایگاه خبری‌ـ تحلیلی این استان تجلیل می‌شود، تصریح کرد: 21 نفر از برگزیدگان جشنواره مطبوعات که سال گذشته در استان برگزار شد، نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در روز خبرنگار از خبرنگاران و عکاسان آزاد ورزشی، پیشکسوت و خانواده‌های خبرنگاران مرحوم تکریم می‌شود.

فاضلی مجموع تعداد خبرنگاران قابل تقدیر در استان را 500 نفر عنوان کرد و یادآور شد: امسال مهم‌ترین اصل در تجلیل از خبرنگار، تأیید مدیران خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه‌ها و... است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس متذکر شد: با موضوع راهپیمایی روز قدس به برترین تیتر و عکس از بین گزارش‌های تصویری و عکس‌های منتشر شده در رسانه‌های مکتوب و مجازی و نیز فعال‌رین رسانه تجلیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار