کد خبر: ۲۵۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 29 June 2016
تابناک /  رئیس هیات فوتبال استان گیلان معتقد است خبر واگذاری امتیاز نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش صحت ندارد.

بعد از اینکه اعلام برنده شدن باشگاه ملوان در مزایده خرید امتیاز تیم نفت تهران و انتقال این تیم از تهران به انزلی، با اعتراض‌ها و مخالفت‌های زیادی روبرو شد، روز گذشته اعلام شد به دلیل عدم تهیه و ارسال مدارک از سوی باشگاه ملوان در زمان مقتضی، امتیاز نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شده و این تیم تهرانی در پایتخت باقی خواهد ماند.

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان اما در واکنش به این خبر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسائلی در این مورد وجود دارد که به ما گفته‌اند راجع به آن حرف نزنیم و فعلاً آن موارد را رسانه‌ای نکنیم. من فقط می‌توانم بگویم خبر واگذاری امتیاز نفت به شرکت بهنام پیشرو صحت ندارد و هنوز جریان به همان شکل سابق است.

او ادامه داد: همین بحث واگذاری امتیاز به شرکت بهنام پیشرو هم موضوعی بود که نباید رسانه‌ای می‌شد، اما حالا چطور یک عده این خبر را منتشر کرده‌اند من در جریان نیستم. فقط همین اندازه بگویم که این خبر صحت ندارد.

الماسخاله در پایان راجع به آخرین وضعیت واگذاری امتیاز نفت به ملوان نیز گفت: همانطور که گفتم به ما گفته‌اند در این زمینه حرفی را رسانه‌ای نکنیم. ولی این را می‌گویم که بحث واگذاری نفت به ملوان همچنان به صورت جدی در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار