محمود باقری‌خطیبانی با اشاره به وضعیت شهرداری رشت، اظهار داشت: نظارت شورا بر فعالیت شهرداری و سازمان‌های تابعه در راستای وظایف قانونی تشدید می‌شود
کد خبر: ۲۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 20 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،محمود باقری‌خطیبانی با اشاره به وضعیت شهرداری رشت، اظهار داشت: نظارت شورا بر فعالیت شهرداری و سازمان‌های تابعه در راستای وظایف قانونی تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه عزل و نصب مدیران شهرداری از حقوق قانونی شهردار است، افزود: دخالتی در عزل و نصب‌ها نداریم ولی بر اساس وظایف قانونی مانع هرگونه هرج و مرج در شهرداری رشت هستیم.

نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری جای شخم‌زدن نیست، گفت: با تغییرات اتوبوسی و عدم حفظ حرمت مدیران و کارکنان شهرداری مخالفیم و پیگیر وضعیت پیش آمده هستیم.

باقری‌خطیبانی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم مهمترین هدف برای شورانشینان است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت بر اساس ماده 74 قانون شهرداری‌ها حق دخالت در عزل و نصب کارکنان شهرداری را ندارد ولی این قانون صلب‌کننده وظایفی نظارتی شورا نیست.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر رشت فردی را برای مسئولیتی در شهرداری تعرفه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: از فعالیت مدیران دلسوز، مومن، انقلابی و متخصص در شهرداری حمایت می‌کنیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کسی حق ندارد آرامش حاکم بر شهرداری را برهم بزند، اظهار داشت: نگرانی‌های مردم و پیشکسوتان مدیریت شهری در خصوص اتفاقات اخیر را دریافت کردیم و پیگیری می‌کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار