مهرزاد حمیدی صبح امروز در نشست با دست‌اندرکاران جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: توجه به تمام ابعاد پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان با همکاری مدرسه و خانواده ضروری است
کد خبر: ۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 20 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مهرزاد حمیدی صبح امروز در نشست با دست‌اندرکاران جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: توجه به تمام ابعاد پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان با همکاری مدرسه و خانواده ضروری است.

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم فرصتی برای ارائه سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان است، افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند برنامه‌ریزی جامع فرهنگی هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت  آموزش و پرورش گفت: از کسانیکه که با ایجاد فرصت تربیتی خوب و مناسب و تولید محصولات خوب فرهنگی زمینه الگوهای تربیتی را فراهم کرده‌اند قدردانی می‌کنیم.

حمیدی تصریح کرد: سیاست‌‌های حوزه معاون تربیت‌بدنی با الهام از سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش بوده و مشارکت در برنامه‌ها، فرهنگی و تربیتی کردن طرح ها و تخصصی شدن فعالیت ها محور اصلی برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه براساس منویات مقام معظم رهبری، تحصیل، تهذیب و ورزش سه محور اصولی روند حرکت دانش آموزان به سوی سعادت است، خاطرنشان کرد: برای تقویت این سه محور در جوانان و نوجوانان دانش‌آموز برنامه‌ریزی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اجرای ویژه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در مدارس گفت: المپیاد ورزشی دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار