تابناک گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، همین مدتی قبل بود که صادق دروگر اظهار کرد: آقایان نشسته در هیات مدیره دست از سر ملوان بردارید.
کد خبر: ۲۵۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 28 June 2016
تابناک / این روزها شاید کمتر کسی باشد که نداند اوضاع شهرداری انزلی مناسب نیست.

به گزارش تابناک گیلان، همین مدتی قبل بود که صادق دروگر اظهار کرد: آقایان نشسته در هیات مدیره دست از سر ملوان بردارید.

بحث واگذاری و یا عدم واگذاری باشگاه نفت به بندر انزلی طی روزهای گذشته سر و صداهای فراوانی را به راه انداخت و حالا هیچکس نمی داند نفت و ملوان چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

صادق درودگر مدیرعامل اسبق ملوان درباره این موضوع و با انتقاد از حضور بی فایده شهردار و رییس شورای شهر بندر انزلی در هیات مدیره باشگاه ملوان، اظهار داشت: ملوان به دلیل سیاسیون ناآگاه در عرصه مدیریت فوتبال و کم دانش در حوزه مدیریت که آمده اند در کار این باشگاه بزرگ و مردمی دخالت کرده اند به این روز افتاده است.

وی افزود: خودتان می دانید که من با آقای محجوب به مشکل برخوردم و ادامه همکاری ندادم ، ولی شماها اجازه ندادید محجوب با خود دو عضو به هیات مدیره بیاورد! چطور می شود کسی هفت میلیارد برای باشگاهی هزینه کند، مالک هفتاد درصد باشگاه هم باشد ولی نتواند دو عضو به هیات مدیره اضافه کند!؟


اما این ماجرا تنها مشکل شورا و شهردار انزلی نبوده و کار جایی خراب تر می شود که یکی از اعضای شورای شهر انزلی ، پرده از مسائلی برمیدارد که جای تامل زیادی دارد.

امیر احمدی فرد عضو شورای شهر انزلی در واکنش به اظهارات رئیس شورای شهر انزلی در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا مبنی بر اینکه «با وجود خروج ۴ عضو از صحن علنی شورا ، جلسه همچنان وجاهت قانونی دارد و ۶ نفر عضو باقی مانده می توانند طبق مجوز معاون سیاسی فرمانداری مصوبه داشته باشند» اظهار کرد: بر طبق ماده ۱۱ آئین‌نامه اجرائی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها جلسه عادی و فوق‌العاده شورا با حضور حداقل دوسوم اعضاء اصلی یعنی حضور ۸ نفر از ۱۱ نفر رسمیت می یابد یعنی هر زمانی تعداد اعضای جلسه از ۸ نفر کمتر باشد ادامه جلسه رسمیت ندارد و متاسفانه جناب بدیعی فر به قوانین شورای شهر اشرافیت لازم را ندارند.


باید دید طی روزهای آینده و نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر پنجم ، آیا مشخص می شود که منظور احمدی فر از وکیل مدافع شهردار انزلی چه کسانی هستند یا خیر!؟


پس از اظهارات احمدی فر بود که حسن صفری ، معاون سیاسی فرمانداری انزلی در واکنش به اظهارات احمدی فرد عضو شورای شهر انزلی پیرامون اتفاقات آخرین جلسه شورای شهر اظهار کرد: طی تماسی که جناب بدیعی فر با بنده داشتند اظهار کردند یک فرد از اعضای شورای شهر به دلیل مشکلات شخصی که برای وی به وجود آمده با کسب اجازه و اطلاع به رییس شورا جلسه را ترک کرده و ۳ عضو دیگر پس از رسمیت یافتن جلسه یعنی پس از قرائت قرآن و طرح موضوع و پس از حدود دو ساعت و تعیین سه مصوبه به خاطر اختلاف نظر جلسه را ترککرده اند.

صفری افزود: ایشان از بنده پرسیدند که ترک دوستان به معنای حضور یا عدم حضور آنان در جلسه تلقی می شود؟ که با توجه به اینکه فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیت و نظارت بر مصوبات شورا است اعلام کردم اگر دوستان پس از رسمیت یافتن جلسه آن را ترک کردند عدم حضور نیست بلکه ترک جلسه است.

معاون سیاسی فرمانداری انزلی گفت: آقای بدیعی فر پرسیدند که آیا با این وضعیت ادامه جلسه قانونی است و یا غیر قانونی؟ که بنده از ایشان پرسیدم آنها دفتر حضور و غیاب را امضاء کردند که جناب بدیعی فر پاسخ داد بله. برای اولین بار در ابتدا جلسه از همه امضاء گرفتم که بنده گفتم اگر امضا کردند در اصل چک سفید امضاء کردند و جلسه شما قانونی است و ایشان نیز جلسه را ادامه دادند.

صفری گفت: ما می دانیم بر اساس ماده ۱۱ قانون باید دو سوم اعضا در جلسات حضور داشته باشند و جلساتی که برای شهرداری بار مالی دارد باید رای گیری شود.برخی اعضا اعلام کردند که شما مجوز صادر کردید که بنده باید بگویم ما مجوز صادر نمی کنیم بلکه از ما فقط سوال شد و بنده به عنوان معاون سیاسی فرمانداری بندرانزلی فقط و فقط قانون را شرح دادم.

وی در پایان خاطرنشان گرد: با وجود فرمانداری و استانداری بعنوان دستگاه فرا دستی در راستای تطبیق مصوبات شورای شهر با قانون جای نگرانی برای اعضا باقی نمی گذارد. لذا در صورت ایراد قانونی بر نحوه برگزاری جلسه اخیر یقینا جلسه تکرار خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار