کد خبر: ۲۵۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 27 June 2016
تابناک / علی سلمانی بوکسور گیلانی که حدود دو هفته قبل دچار سانحه تصادف شده و در بیمارستان بستری بود بعد از انجام سه عمل بزرگ و چند عمل کوچک جراحی، از بیمارستان ترخیص شد.

علی سلمانی نفر سوم جوانان آسیا و قهرمان چندین دوره‌ بوکس کشور است که اردوی تیم ملی بوکس پیش از اعزام به مسابقات گزینشی المپیک در باکو را به علت عدم تمکن مالی و مشکل در تامین هزینه‌های خانواده‌اش ترک کرد. او هفدهم خرداد ماه در حالی که خودش راکب موتور سیکلت بود با یک خودروی وانت تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

بعد از سانحه تصادف و انتقال سلمانی به بیمارستان پورسینا ابتدا گفته شد که پای آسیب دیده‌ او باید قطع شود اما با انتقال به بیمارستان آریا در رشت چهار عمل جراحی روی پای مصدوم وی انجام شد که هزینه‌های زیادی را برای خانواده‌ی این ورزشکار ملی پوش به دنبال داشت اما نکته امیدبخش ماجرا این بود که دیگر نیازی به قطع پای وی نبود.

ام البنین پژومان همسر علی سلمانی در مورد آخرین وضعیت همسرش اظهار کرد: پنج شنبه هفته قبل بود که پزشکان یک عمل جراحی مهم را روی ساق پای همسرم انجام دادند و بعد از انجام معایناتی اعلام کردند او می تواند از بیمارستان مرخص شود.
وی افزود: علی سلمانی هم اکنون در منزل است و هر روز یک پرستار می آید و پانسمان زخم هایش را عوض می کند. پزشکان گفته اند که همسرم دو هفته مرخص است و بعد از این زمان باید دوباره به بیمارستان برویم تا مرحله پیوند ساق پایش را انجام دهیم.

همسر بوکسور سانحه دیده گیلانی با اشاره به اینکه شرایط ساق پای همسرش خیلی بد بود گفت: به دلیل همین شرایط بد، پزشکان ابتدا سعی کردند به درمان ساق پایش بپردازند و بعد از اینکه شرایط این عضو بهتر شد سراغ ران پایش بروند. فعلا ران پای او با فیکسر ثابت مانده است و فکر می کنم حدود 4 ماه دیگر نوبت به ران پایش برسد.

وی گفت: به آقای رهنما، مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان گفتم که هزینه رفت و آمد پرستار به منزل ما و عوض کردن بانداژ به مدت دو هفته نیز خیلی زیاد می شود، آن هم برای ما که شوهرم با بساط کردن در کنار خیابان گذران زندگی می کرد .از رهنما خواستم که در این زمینه هم به ما کمک کند که گفت این موضوع را هم پیگیری می کند.
پژوهان در پاسخ به این سوال که عنوان شده بود وزارت ورزش و جوانان تمام هزینه های مربوط به بیمارستان علی سلمانی را تقبل کرده و آیا هنگام ترخیص از شما پولی گرفته شد؟ ادامه داد:فعلا که بیمارستان از ما چیزی نخواسته و ما تنها همان 2 میلیون و پانصد هزارتومان را پرداخت کرده ایم که هنگام پذیرش واریز کرده ایم. البته کار ما با بیمارستان تمام نشده و دو هفته دیگر دوباره به بیمارستان خواهیم رفت.

علی سلمانی بوکسور ۳۲ ساله‌ اهل رشت دارای سه فرزند است و از طریق دستفروشی و بساط کردن در خیابانها امرار معاش می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار