کد خبر: ۲۵۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 26 June 2016
تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: شهردار رشت برای گرفتن امتیاز باشگاه داماش و سپیدرود این شهر باید مستندات موردنیاز مبنی بر برطرف شدن مشکل تیم‌داری این نهاد را ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسعود رهنما پیش از ظهر امروز در جلسه ورزش و جوانان استان با اشاره به نامه ثابت قدم شهردار رشت در باره شرایط واگذاری تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود به شهرداری اظهار کرد: شهردار رشت باید مستندات مربوطه را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دهد.

وی با بیان اینکه اظهارنظرهای رسمی وزارت کشور، سازمان بازرسی و رئیس شورای شهر رشت درباره منع شهرداری‌ها در حوزه تیم‌داری در ورزش حرفه‌ای است، افزود: در صورتی که شهردار مستندات را ارائه دهد، می‌تواند تیم‌داری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان داشتن مجوز رسمی از وزارت کشور، مصوبه شورای اسلامی شهر رشت و نظر بلامانع سازمان بازرسی گیلان را از جمله مستندات مهمی عنوان کرد که شهردار باید تحویل اداره کل مذکور دهد.

وی با تصریح بر اینکه پس از ارائه مستندات مربوطه با رعایت موازین قانونی واگذاری تیم‌های شهر باران «داماش» و سپیدرود به شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برای در اختیار داشتن امتیاز باشگاه سپیدرود و داماش رشت باید به مالک و صاحب امتیاز باشگاه مراجعه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار